نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فتح خرمشهر پیروزی جریان صداقت بر نفاق بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر پیروزی جریان صداقت بر نفاق است و نفاق همیشه سرکوب و محکوم است.
کد خبر: ۲۴۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 24May 2017
به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد ضمن تبریک ایام‌الله آزادسازی خونین‌شهر قهرمان، اظهار داشت: خرمشهر وقتی به تصرف بعثی‌ها درآمد آن‌قدر استحکامات نظامی و دفاعی را آنجا تقویت کرده بودند که صدام ادعا کرد اگر خرمشهر را ایران پس بگیرد کلید بصره را به آن‌ها می‌دهد و حتی از نظر کارشناسان نظامی هم تصرف خرمشهر غیرممکن تلقی می‌شد اما با وجود این خدا خرمشهر را آزاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: فتح خرمشهر تنها یک واقعه، عملیات و حادثه نیست، خرمشهر یک جریان است، همان‌طور که کربلا و عاشورا فقط یک حادثه نیست، کربلا یک جریان است که نظام مقدس جمهوری اسلامی از ثمرات عاشورا و در امتداد آن قرار دارد، کربلا یک جریان است که به ظهور حجت حق می‌انجامد و زمینی که پر از عدل و داد می‌شود.

وی در ادامه گفت: خرمشهر جریان صداقت در مقابل نفاق است و همان موقع هم اگر جریان خیانت و نفاق نبود خرمشهر سقوط نمی‌کرد، جریان صداقت بود که باعث شد خرمشهر پیروز شود.

امام جمعه قزوین با اشاره به خطبه 56 نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: وقتی خدا دید ما بر اساس صداقت و ایمان مبارزه می‌کنیم، بر دشمنان ما خاری و شکست را نازل کرد و پیروزی را بر ما نازل فرمود، پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر پیروزی جریان صداقت بر نفاق است و نفاق همیشه سرکوب و محکوم است.

فتح خرمشهر پیروزی جریان صداقت بر نفاق بود 
فتح خرمشهر پیروزی جریان صداقت بر نفاق بود 

انتهای پیام /


نظر شما
پربیننده ها