به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی برگزار شد

به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی همراه با رژه یگان‌های نمونه نظامی انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 24May 2017

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در آذربایجان غربی برگزارشد

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز (چهارشنبه) در لشکر 3 عملیاتی حمزه (ع) با رژه یگان های نمونه نظامی انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم آیت الله «سید علی اکبر قریشی» نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده لشکر 3 عملیاتی حمزه(ع)، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی، فرمانده عملیاتی لشکر 64 ارومیه، مهندس حضرت پور نمایده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان، حضور داشتند.

سردار «محسن تیموری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در این مراسم با اشاره به عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر در سال 1361 از دست دشمن بعثی شد، به بیان رشادت‌ها و دستاوردهای آزادسازی خرمشهر پرداخته و این روز را بر همه دلیر مردانی که در هشت سال دفاع مقدس غیرتمندانه تلاش کردند تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به تدابیر حضرت امام خمینی (ره) در این فتح بزرگ، اتحاد و همدلی آحاد مردم و نیروهای مسلح را مصداق بارز پیروزی و آزادی خرمشهر دانست.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان، خانواده‌های معظم شهدای آزادسازی خرمشهر و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار