امام جمعه ساری:

اگر درایت امام (ره) بر ادامه‌ جنگ نبود، عراق فرصت می‌یافت تجدید قوا کند

آیت‌الله نورالله طبرسی گفت: اگر درایت و تشخیص حضرت امام (ره) مبنی بر ادامه‌ی جنگ نبود، عراق فرصت بیشتری برای تجدید قوا پیدا می‌کرد و مجدداً با یک حمله، ما را غافل‌گیر می‌کرد.
کد خبر: ۲۴۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ - 25May 2017
سوم خرداد یک روز ملی مذهبی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری اظهارداشت: آزادسازی خرمشهر، ابرقدرت‌ها و حامیان صدام را بایأس و ناامیدی روبرو ساخت.

وی افزود: ایران عزیز پس از فتح خرمشهر، یکه و تنها و با توکل به خداوند قادر و متعال، در برابر عراق و ابرقدرت‌های بین‌المللی و کشورهای منطقه مقاومت کرد و اگر درایت و تشخیص حضرت امام (ره) مبنی بر ادامه‌ی جنگ نبود، عراق فرصت بیشتری برای تجدید قوا پیدا می‌کرد و مجدداً با یک حمله، ما را غافل‌گیر می‌کرد.

آیت‌الله طبرسی خاطرنشان کرد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روزملی، مذهبی، تاریخی و حماسی، در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند و تا ابد بر پیشانی سپید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما خواهد درخشید.

نماینده ولی‌فقیه دراستان مازندران گفت: درسوم خرداد 1361 به همت مردم همیشه درصحنه و رزمندگان و شهیدان سرافراز، خرمشهر قهرمان که درچهارم آبان 1359 به اشغال دشمن متجاوز و تا دندان مسلح درآمده بود، پس ازماه‌ها اسارت، آزادشد و به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها