مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

اطاعت محض از ولایت عامل پیروزی رزمندگان در 8 سال جنگ بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ایمان قوی رزمندگان، داشتن روحیه حماسی و جهادی، اطاعت محض از امام بزرگوار و ولایت و حضور یکپارچه مردم در صحنه از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.
کد خبر: ۲۴۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ - 27May 2017

حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس در جمع کارکنان بازرسی سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی صبح امروز و به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع کارکنان اداره کل بارزرسی استان سمنان با اشاره به اینکه سوم خرداد یکی از روزهای بزرگ و مهم دوران دفاع مقدس ماست، اظهار داشت: دشمن قبل از فتح خرمشهر اطمینان داشت طی تهاجم کوتاه و سریع و با برتری نظامی خود می‌تواند ایران را اشغال کند؛ ولی پس از فتح خرمشهر روحیه دشمن تضعیف شد و توازن جنگ به نفع ملت ایران تغییر کرد.

وی ادامه داد: حضور 50 درصدی نیروهای مردمی در جبهه‌ها در کنار نیروهای مسلح، باعث شد رزمندگان ایران مجاهدانه در مقابل دشمن ایستادگی و پس از عملیات بیت‌المقدس پیروزی بزرگ را برای ملت ایران به ارمغان آورند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: شهر خرمشهر در طول تاریخ  ایران چهار بار مورد تجاوز اشغالگران قرار گرفت که بعد از هر بار اشغال، شاهان ایران برای آزادسازی خرمشهر مجبور به پرداخت باج‌های کلانی به دشمنان شدند؛ اما پس از انقلاب اسلامی وقتی این شهر توسط دشمن بعثی اشغال شد آنچه توانست دشمن را از خاک ایران خارج کند شهامت جوانان و رزمندگان سلحشور ایرانی بود، جوانانی که در مقابل دشمن و استکبار جهانی با وجود محدودیت‌هایی که در پیش رو داشتند جوانمردانه ایستادگی کردند.

سلامی در خصوص عوامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: ایمان قوی رزمندگان، داشتن روحیه حماسی و جهادی، اطاعت محض از امام بزرگوار و ولایت و حضور یکپارچه مردم در صحنه از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه دشمن امروز در حال توطئه و ضربه زدن به نظام می‌باشد ما وظیفه داریم سنگرهای مبارزه با دشمن را بشناسیم و با آنها مبارزه کنیم هر چند مردم شریف ایران نسبت به دین و انقلاب خود متعصب هستند و دست از مبارزه بر نخواهند برداشت .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار