مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در کردستان:

گردان تفنگداران دریایی زمینه‌ساز حماسه سوم خرداد بودند

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در استان کردستان گفت: گردان تفنگداران دریایی با انحام سلسله عملیات‌های آفندی در خرداد 61، خطوط مواصلاتی دشمن بعثی به خرمشهر را قطع نمودند که این اقدام زمینه‌ساز خلق حماسه فتح خرمشهر شد.
کد خبر: ۲۴۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ - 29May 2017
نقش گردان تفنگداران دریایی در حماسه سوم خرداد بی بدیل بودبه گزارش دفاع پرس از سنندج، جمعی از فرماندهان و مدیران استانی کردستان عصر دیروز از ناوبان تفنگدار دریایی «محمدرشید کردنژاد» از نیروهای حاضر در عملیات بیت‌المقدس تقدیر کردند.

در این دیدار مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کردستان ضمن تبین عملکرد نیروی در یایی در عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: نیروی دریایی در دو محور تامین سرپل غربی کارون و پدافند جزیره آبادان نقش موثر و تاثیرگذاری را ایفا کرد.

ناخدا قبادی در ادامه به حماسه‌سازی‌های ناوبان کردنژاد و همرزمان او در گردان‌های تفنگداران دریایی پرداخت و گفت: گردان‌های تفنگداران دریایی با اجرای سلسله عملیات‌های آفندی، خطوط مواصلاتی دریایی دشمن بعثی به خرمشهر را قطع و در ادامه با تاخت‌های انهدامی علیه سایت‌های راداری و مخابراتی دشمن، زمینه حضور مقتدرانه تکاوران دریایی در تصرف و پاکسازی ساحل غربی شهر خرمشهر در بامداد سوم خرداد سال 61 را فراهم نمودند.

در ادامه این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» تصریح کرد: خوداتکایی و خودکفایی امروز میهن عزیزمان را مدیون روحیه خودباوری، جانفشانی و ایثارگری‌های آن روز رزمندگان هستیم.

وی به اثرات بین‌الملی عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: امنیت امروز ایران اسلامی و در پیش گرفتن سیاست محتاطانه کشورهای غربی و متجاوز منطقه در مواجهه با ایران از ثمرات و برکات دیگر این عملیات غرورآفرین است.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از ناوبان تفنگدار دریایی کردنژاد تقدیر به‌عمل آمد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار