مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

نقش سمن‌ها در توانمندسازی تولیدات فرهنگی بسیار موثراست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی تشکل‌های مردم‌نهاد اظهار داشت: توانمندسازی سمن‌ها در تولیدات فرهنگی می‌تواند تأثیرات به‌سزایی در استان و خصوصا در نسل جوان و نوجوان جامعه به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۲۴۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 29May 2017

نقش سمن‌ها در توانمندسازی تولیدات فرهنگی بسیار موثراستبه گزارش دفاع پرس  از رشت، رسول جلایی  در نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی تشکل‌های مردم‌نهاد که صبح امروز در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این نشست تعامل و همکاری و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در سطح استان می باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در ادامه افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت توانمندسازی سمن‌ها در تولیدات فرهنگی می‌باشد که این  نشست‌ها می‌تواند تأثیرات به‌سزایی در استان و خصوصا در نسل جوان و نوجوان جامعه به همراه داشته باشد.

جلایی خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هر گونه آمادگی و همکاری با تشکل‌های فرهنگی استان را در راستای تحقق اهداف خود دارد و در اینجا دست یاری همه فرهنگ‌دوستان را  به گرمی می‌فشارد.

در ادامه نشست  هر یک از سمن‌ها در خصوص حوزه همکاری خود و مشکلاتی که داشتند سوالاتی را مطرح نمودند که مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به آنها پاسخ دادند.

به گزارش دفاع پرس، این نشست با همکاری استانداری، سازمان ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار