در دیدار با رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

اختصاص اعتبار برای طرح مطالعاتی مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از اختصاص اعتبار برای انجام طرح مطالعاتی پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ - 29May 2017
اختصاص اعتبار برای انجام طرح مطالعاتی پروژه باغ موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با تشریح نقش رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس علاوه بر اینکه رشادت جانانه جوانان انقلابی ایران را نشان داد به علت روحیه ایثار، قناعت و از خودگذشتی از سایر جنگ‌ها متمایز بود.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی زیربنای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است، افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با انجام فعالیت‌های فرهنگی در راستای حل مشکلات سایر حوزه‌ها نیز گام بر می‌دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت همکاری ادارات، سازمان‌ها و نهادهای استان با این ادارهکل در جهت پیشبرد اهداف و وظایف محوله تأکید و بیان کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی استان در راستای نیل به اهداف متعالی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تعامل بیشتری با این اداره کل داشته باشند تا بتوانیم به آرمان‌های شهدا و امام شهیدان جامه‌ عمل بپوشانیم.

آسمند با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس ندارد، گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار لازم این مرکز راه‌اندازی شود تا ما هم مانند سایر استان‌های کشور مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشیم و بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی مربوط به دفاع مقدس را در همه حوزه‌ها در این مرکز انجام دهیم.

در ادامه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری مستمر با ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد داد.

وی از مساعدت جهت ساماندهی و تکمیل ساخت یادمان شهدای گمنام چرام و پاتاوه، اختصاص اعتبار جهت تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان و اختصاص اعتبار برای مطالعه طرح ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار