همسر شهید مدافع حرم:

روزی که «محسن» به سوریه رفت تنها ۳۰ هزار تومان پول داشتم

شهید مدافع حرم «محسن فانوسی» متولد شهریور سال ۵۹ بود که در سال ۷۹ به استخدام رسمی سپاه در آمد و به عنوان تخریب‌چی ۱۴ سال در سپاه انجام وظیفه کرد.
کد خبر: ۲۴۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ - 30May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شهید مدافع حرم «محسن فانوسی» متولد شهریور سال ۵۹ بود که در سال ۷۹ به استخدام رسمی سپاه در آمد و به عنوان تخریب‌چی ۱۴ سال در سپاه انجام وظیفه کرد.
 
«محسن فانوسی» تنها پس از حضوری ۲۵ روزه در سوریه به شهادت رسید.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید فانوسی پانزدهم آبان سال ۹۴ در شهر همدان برگزار شد.

«سمیرا حمیدی نامدار»، همسر شهید فانوسی در گفت‌وگویی به شبهات مطرح شده پیرامون وضعیت مالی خانواده‌های مدافعان حرم پاسخ داد.

او با بیان اینکه قضاوت‌های متفاوت برخی افراد، بیشتر از نبودن «محسن» عرصه را بر ما تنگ می‌کند عنوان کرد: خاطرم هست شخصی در حضور من گفت: سپاهیانی که به سوریه اعزام می‌شوند، دو میلیون تومان به حقوقشان افزوده می‌شود، اما خدا گواه است که در روز اعزام «محسن» به سوریه من تنها ۳۰ هزار تومان پول داشتم و منتظر رسیدن موعد یارانه بودم.

وی افزود: حاضرم فیش حقوقی قبل از شهادت همسرم و فیش حقوقی فعلی او را در فضای مجازی منتشر کنم تا همه متوجه شوند که این شبهات تنها به منظور درگیر کردن فکر جوان‌هاست.

همسر شهید فانوسی همچنین گفت: مطلب دیگری که باید برای مطرح‌کنندگان این شبهات روشن شود این است که شهدا قبل از شهادت انسان‌هایی با وضعیت مالی بدی نبودند که بخواهند برای کسب درآمد با جان خود بازی کنند.

منبع: میزان


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار