رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

ملت ایران عزت و استقلال خود را مدیون امام خمینی هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ملت و جامعه ايران هرچه دارد مديون تفكرات امام است از جمله اصل عزت، استقلال و آزادی.
کد خبر: ۲۴۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ - 02June 2017
ملت و جامعه ايران هرچه دارد مديون تفكرات امام استحجت‌الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با دفاع پرس اظهار داشت: وجود مقدس و گرامی حضرت امام خمینی (ره) جزو نعمت‌هایی است كه خدای متعال بر سر مردم ايران و جامعه اسلامی منت نهاد و اين نعمت را به ما داد.

وی افزود: برای شخصيت امام بايد به اين جمله اكتفا كرد كه مرحوم آيت‌الله صدر فرمودند در امام ذوب شويد زيرا كه امام در اسلام ذوب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: امام سر تا پايش اسلام ناب بود و همان اسلام ناب را برای جامعه شيعه آورد، ملت و جامعه ايران هرچه دارد مديون تفكرات امام است از جمله اصل عزت، استقلال و آزادی.

قابل خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) جسمش از ميان ما رفت اما اندیشه‌های بالای او برای ما سرمشق است و باید آن‌ها را زنده نگه داريم و خلف صالح ايشان هم همين راه را دنبال كردند.

این مسئول افزود: امسال كه سالروز رحلت حضرت امام (ره) تقارن پیدا کرده است با ماه مبارک رمضان مثل سال‌های گذشته كه کاروان‌هایی از شهرستان‌ها به راه می‌افتادند به آن صورت نيست، تنها استان تهران و استان‌های هم‌مرز با تهران و بخشی از استان قزوين و سمنان كه می‌توانند بعد از ظهر خود را به مراسم برسانند به تهران اعزام می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در تشریح برنامه‌های مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) در قزوین، گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) در همه‌ مساجد بزرگ سطح استان، اعزام تقريباً یک‌هزار نفر از طلاب و مبلغین به روستاها در جهت تبیین شخصيت، روش و منش امام،پخش مسابقات فرهنگی از صدا و سيما و سایت‌ها، شب شعر و خاطره و نمايشگاه عكس و آثار امام در مزار شهدا، قرائت قرآن، فضاسازی سطح شهر و برپایی سفره‌های افطار در امام‌زاده‌های بزرگ از جانب اوقاف براي مؤمنين روزه‌دار از جمله برنامه‌های این ایام می‌باشد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار