نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت:

اثرات مدیریتی امام (ره) در اقتدار امروز کشور باقی است

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: اثرات مدیریتی امام (ره) در اقتدار و امنیت امروز کشور همچنان باقی است.
کد خبر: ۲۴۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ - 04June 2017
اثرات مدیریتی امام (ره) در اقتدار امروز کشور باقی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام علی قاضی عسگر شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مصلای اردبیل تصریح کرد: در سایه درایت و مدیریت امام راحل انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اثرات مدیریت ایشان همچنان در اقتدار امروز کشور دیده می‌شود.

وی با اشاره به قدرت ایران در عرصه‌های بین‌المللی افزود: با وجود اینکه سال‌ها از رحلت امام خمینی سپری شده اما همچنان به واسطه اثرات مدیریتی ایشان هیچ کشوری حق تجاوز به ایران را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت متذکر شد: به واسطه پایه‌های مستحکم انقلاب اسلامی ایران در سایه تلاش امام راحل کشور در حد اعلایی از امنیت و اقتدار و عزت قرار گرفته است.

قاضی عسگر با تأکید به اینکه اقدامات و سخنرانی‌های امام (ره) نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی ایران داشته اضافه کرد: در ادامه نیز به دلیل تأثیر کم‌نظیر امام راحل در تثبیت ارزش‌های انقلاب، کشور به پیشرفت و توسعه دست یافت.

وی با اشاره به ویژگی‌های فردی امام راحل اضافه کرد: از جمله مهمترین ویژگی‌ها ساده زیستی ایشان بود و سبک زندگی امام (ره) با سادگی عجین شده بود.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت متذکر شد: این سادگی در حالی است که رهبران مختلف هم‌عصر با امام راحل در کاخ‌ها سکونت داشتند اما امام خمینی با ساده زیستی خود اثبات کردند که حکومتی و رهبری بدون تجملات و تشریفات امکان‌پذیر است.

قاضی عسگر با اشاره به جایگاه رفیع امام در بین مردم ایران اضافه کرد: امام راحل در تمامی حوزه‌ها چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ اجتماعی توانمندی و درایت خود را اثبات کردند و در ادامه نیز رهبر معظم انقلاب جانشین به حق ایشان رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران را عهده‌دار شدند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار