حمایت خودجوش مردم ترکیه از یمنی‌ها بعد از پخش برنامه «راز»

مردم ترکیه در پی پخش قسمت چهارم از برنامه تلویزیونی «راز» از طریق شبکه‌های اجتماعی مربوط به این برنامه به اقدامی جالب دست زدند.
کد خبر: ۲۴۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ - 06June 2017
حمایت خودجوش مردم ترکیه از یمنی‌ها بعد از پخش برنامه «راز»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سیدحسن علی العماد» دبیر کل حزب مستقبل العداله ترکیه که مهمان چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «راز» بود گفت: مردم ترکیه بعد از پخش برنامه «راز» در رسانه‌های اجتماعی، اقدام به جمع‌آوری خودجوش کمک‌های مردمی و ارسال آن برای مردم یمن کرده‌اند.

العماد در این رابطه اظهار داشت: مردم استانبول ترکیه در پی پخش گفت‌وگوی ما با نادر طالب‌زاده کمک‌های مردمی خود را برای مردم مظلوم یمن به دست ما رساندند. زنان طلاهای خودشان را و مردان بیش از 10 هزار دلار در این کمک جمع‌آوری و ارسال کردند.

دبیر کل حزب مستقبل العداله در ادامه افزود: این همه از لطف و رحمت خداوند و کمک‌های آقای نادر طالب‌زاده است. سلام خدا بر او و بر گفتار و اعمالش هنگامی که به ندای هل من ناصر مردم یمن لبیک گفت.

این اتفاق در حالی افتاد که دولت ترکیه در جبهه معارضین و متجاوزین به مردم یمن یعنی عربستان سعودی قرار دارد و از هیچ کمکی به سلفی‌های تکفیری و گروه‌های تروریستی کوتاهی نکرده است.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار