مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

7 فیلم داستانی و مستند در زمینه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون، هفت فیلم داستانی و مستند در زمینه دفاع مقدس توسط واحد هنری و سینمایی این اداره‌کل تولید شده است.
کد خبر: ۲۴۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ - 10June 2017
7 فیلم داستانی و مستند در زمینه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تولید شدسید علی‌نقی کرامت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، اظهار داشت: واحد هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از زمان آغاز به کار تاکنون، نسبت به معرفی آثار و ارزش‌های فرهنگی جهاد و دفاع مقدس از طریق برنامه‌های هنری و سینمایی مرتبط با ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت اقدام کرده است.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ معاصر ایران است که علاوه بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی هم داشته که باید حفظ شده و به نسل‌های آینده انتقال یابد.

کرامت با بیان اینکه تاکنون هفت فیلم داستانی و مستند در زمینه دفاع مقدس توسط واحد هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید شده، افزود: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ پایداری و یادآوری سلحشوری دلیرمردان استان در دوران دفاع مقدس به خصوص در میان نسل جوان از مهم‌ترین اهداف تولید چنین فیلم‌هایی است.

وی اجرای 50 مورد تئاتر خیابانی و صحنه‌ای را از دیگر اقدامات این واحد عنوان کرد و گفت: تئاتر دفاع مقدس ظرفیت خوبی است که می‌توان از آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد و تلاش ما استفاده از این ظرفیت‌ها برای انتقال فرهنگ مقاومت و پایداری به نسل جوان است.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری 20 مورد جشنواره نقاشی کودک و خوشنویسی، برگزاری سه کارگاه آموزشی مشترک با حوزه هنری استان با حضور اساتید مطرح ملی و تولید یک آلبوم موسیقی با موضوع دفاع مقدس را از دیگر عملکردهای این واحد از ابتدای تأسیس تاکنون عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار