با حضور مسئولان ستاد دیه کشور صورت گرفت؛

اختصاص ۵۰ میلیون تومان از سوی آیت‌الله ‌مکارم‌شیرازی برای گلریزان زندانیان

آیت الله مکارم‌شیرازی ‌با حضور مسئولان ستاد دیه کشور مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای گلریزان زندانیان قم اختصاص داد.
کد خبر: ۲۴۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ - 10June 2017
اختصاص ۵۰ میلیون تومان از سوی آیت‌الله ‌مکارم‌شیرازی برای گلریزان زندانیان
به گزارش سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان، امروز با حضور مسئولان ستاد دیه کشور ضمن اختصاص مبلغ 50 میلیون تومان برای گل‌ریزان زندانیان قم، اظهار داشت: یکی از گروه‌هایی است که ما در ماه مبارک رمضان برای آن‌ها دعا می‌کنیم،برای آزادی اسیران است، البته این دعا برای تذکر و یادآوری است و باید به‌صورت عملی به کمک این افراد رفته و به آن‌ها یاری‌رسانیم.

وی افزود: افراد ناتوان، مصداق واضح « ذوعسره» هستند و بر اساس قانون اساسی انسان معسر نباید در زندان باشد، چراکه باید برای افراد متمکن که توانایی مالی دارند جریمه زندان در نظر گرفته شود، و افرادی که توانایی پرداخت ندارند، نباید به زندان بروند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر در نظر گرفتن اولویت‌ها در آزادی زندانیان گفت: اشخاص زندانی که بدهی آن‌ها اندک است باید در اولویت قرارگرفته و آزاد شوند، همچنین باید لیست‌های متعددی تهیه و بر اساس آن افراد بر اساس اولویت آزاد شوند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به برپایی مراسم گل‌ریزان برای آزادی زندانیان گفت: این کار بسیار خوب است، و در این راه باید اطلاع‌رسانی انجام و آمارهایی از آزادی‌ها ارائه شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها