همزمان با ماه مبارک رمضان؛

«کلیددار کعبه» در نكا بر روی صحنه می‌رود

همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایش «‌کلیددار کعبه» به مدت سه روز در نكا بر روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۲۴۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ - 11June 2017
نمایش «کلیددار کعبه» در نكا بر روی صحنه می‌رودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایش «کلیددار کعبه» کاری از گروه نمایش تابش نکا  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا به مدت سه روز در این شهرستان بر روی صحنه می‌رود.
 
بر اساس این گزارش نمایش «کلیددار کعبه» که به کارگردانی «غلام‌رضا بامتی‌طوسی» تهیه شده است، منتخب نخستین جشنواره بچه‌های مسجد استان مازندران است که از 21 تا 23 خردادماه 96 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود.
 
در این نمایش بازیگران نکایی؛ احمد خدادی، جواد رضایی، مبین ذبیحی‌نژاد، رضا نیری، مجتبی عباسی و کریم شرفی به ایفای نقش می‌پردازند.
 
داستان این نمایش به یک گروه نمایشی می‌پردازد که در کلاس تمرین به خاطر گم شدن گوشی موبایل در حال مشاجره هستند و مربی کلاس  که از این ماجرا اطلاع دارد با ورود به کلاس، یک موضوع از قصه‌های صدر اسلام را با عنوان  قصه «کلیددار کعبه» به بچه‌ها پیشنهاد می‌دهد تا به اجرای آن بپردازند. 
 
این نمایش توسط افراد کلاس به نمایش و اجرا در می‌آید و بعد از پایان اجرای این نمایش، شخصی که گوشی در دستش بود با ندامت و پشیمانی این گوشی را باز می‌گرداند.
 
یادآور می‌شود اقشار مختلف مردم می‌توانند به صورت رایگان به تماشای نمایش «کلیددار کعبه» بنشینند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار