وصیت‌نامه شهید «سید علیرضا سادات شریف»؛

گوش به فرمان ولایت فقیه باشید

شهید سید علیرضا سادات شریف در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران و خواهرانم را نصیحت می‌کنم به نماز و حجاب و سفارش مجدد می‌کنم که گوش به فرمان ولایت فقیه باشید که راه اصلی ماست.
کد خبر: ۲۴۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 12June 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید علیرضا سادات شریف» سال 1342 چشم به جهان گشود. وی در تمام عملیات‌ها تا فتح خرمشهر حضور داشت و در عملیات آخر از لانه جاسوسی اعزام شد و به خرمشهر رفت و در همان جا در تاریخ 15 اردیبهشت 1361 به شهادت رسید. شهید سادات شریف 5 سال مفقود الاثر بوده، 28 بهمن 1365 در منطقه شلمچه بعد از عملیات کربلای 5 جنازه وی را پیدا کردند؛ ولی بعد از گذشت سال‌ها بدن او سالم مانده بود.

وصیت‌نامه شهید «سید علیرضا سادات شریف»

انا الله و انا الیه راجعون.

اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم.

خدایا! تو گواه باش که من رفتم به جبهه‌ای که ادامه راه جدم امام حسین (ع) می‌باشد تا اگر در آن زمان نبودم که یاری دهم امام معصوم و سالار شهیدان (ع) را، اکنون حسین زمانم امام خمینی را لبیک گویم. و اطاعت از خدا و امام و ولایت فقیه را که همان ولایت رسول خدا (ص) است، به انجام برسانم. می‌دانیم که هیچ برگی بی اذن خداوند بر زمین نمی‌افتد و بهتر بگویم جوانه هم نمیزند پس اگر چه در پیش خانواده باشیم یا نباشیم، عمر ما کم و زیاد نخواهد شد.

مادر عزیزم و پدر بزرگوارم! بارها بدون اجازه به جبهه رفتم ولی اکنون با فراخوان واجب کفایی بودن برای جبهه به اذن شما نیازمندم. همچنین به دعای خیر شما و آرامش وجودم، که دعای خیرتان برای تمام رزمندگان اسلام آرامش بخش است. مادر جان! شما که با اسم خانم فاطمه الزهرا (س) گریه می‌کنید و سینه می‌زنید تا از حال می‌روید، چگونه در موقع که سفره‌ی آقا امام حسین (ع) باز گردیده نمی‌گذارید من لقمه‌ای نصیبم شود تا جلوی خانم فاطمه زهرا (س) روسفید باشم. ان‌شاءالله.

مادر یادت هست می‌گفتی در 1 سالگی به دلیل بیماری تا حد مرگ رفتم و نجات یافتم، باز هم فراموش نکردی که عقرب سیاه بزرگی زنده میان سینه‌ی بچه‌ی 4 ساله شما بود و اجازه نیش زدن نداشت. اگر من برگشتم که هیچ، ولی اگر با شهدا رفتم بدانید خداوند من را برای راه حق خودش حفظ نموده بود. ما می‌رویم تا امام زنده بماند و مردم خوب‌مان در آرامش بمانند، تا فرج آقا امام زمان (عج). ان‌شاءالله.

مادر جان! نگران درس ما نباشید قول می‌دهم که اگر برگشتم فورا ادامه دهم. نگران نباشید حتی من اگر بعنوان یک کیسه شن در یک سنگر بتوانم از جان دوستان رزمنده‌ام محافظت کنم راضی هستم. در ضمن مادر جان سوره‌ی حمد را نوشتم و در جیت خود گذاشتم و سوره توحید را لای قرآن و بدانید این دو سوره بهم خواهند رسید.

در خاتمه خانواده خود، برادران و خواهرانم را نصیحت می‌کنم به نماز و حجاب و سفارش مجدد می‌کنم که گوش به فرمان ولایت فقیه باشید که راه اصلی ماست.

دوست‌تان دارم. دعایم کنید. ان‌شاءالله ... و دیدارمان را به رضای خداوند متعال راضیم. حلالم کنید. اللهم عجل لولیک الفرج.

سید علیرضا سادات شریف

اعزام از لانه جاسوسی - اواخر سال 60

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار