استاندار کردستان:

انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس قابل تحسین است

استاندار کردستان گفت: انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روزبه‌روز در حال افزایش و قابل تحسین است.
کد خبر: ۲۴۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ - 17June 2017
انقلاب ما یک انقلاب منحصر بفردی استبه گزارش دفاع پرس از سنندج، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال از کاروان‌های راهیان نور در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.
 
استاندار کردستان در این جلسه ضمن اشاره به برکات انقلاب بزرگ ایران اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما و آنچه که در داخل آن اتفاق افتاد و ابتکاراتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی رخ داد همگی منحصر به‌فرد می‌باشند، خود انقلاب ما یک انقلاب منحصر به‌فردی است و در هیچ جای جهان سراغ نداریم که این حجم مردم در حرکت انقلابی و پیروزی آن مشارکت داشته باشند.

عبدالمحمد زاهدی در ادامه با اشاره به انقلاب‌های دیگر گفت: در همه انقلاب‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده یک قشر یا طبقه‌ خاصی دست به انقلاب زدند مثل انقلاب کبیر فرانسه که روشنفکران میدان‌دار قضیه بودند و بقیه مردم نقش چندانی نداشتند یا در بقیه انقلاب‌های دیگر؛ البته انقلاب‌های که ضد سلطه یا اشغال بودند مثل الجزایر قضیه‌اش با انقلاب ما فرق می‌کرد چرا که انقلاب ما علیه استبداد بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: از ابتکارات امام (ره) و رهبری‌های مقتدرانه ایشان این بود که مردم در آن شرایط سخت به میدان مبارزه‌ای پا گذاشتند که طرف مقابلشان با توپ و تانک به میدان آمده بود اما مردم با دست خالی و با توکل بر خدا و رهبری‌های یک عالم مجاهد انقلاب را پیروز کردند و رژیم 2500 ساله را که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد ساقط شود ساقط کردند.

زاهدی گفت: از دیگر ابتکارات امام خمینی (ره) نهادسازی بود، نهادهای انقلابی مثل سپاه پاسداران، کمیته امداد، جهاد سازندگی و کمیته انقلاب اسلامی را تشکیل دادند که در نوع خود منجصر به‌فرد هستند.

استاندار کردستان در ادامه با اشاره به ماهیت کاروان‌های راهیان نور بیان داشت: کاروان‌های راهیان نور از دیگر ابتکارات قابل تامل و قابل توجه‌ نظام است که مردم این‌گونه با اشتیاق و با این حجم از جمعیت حرکت کرده و از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند و با ارزش‌هایی که در دفاع مقدس اتفاق افتاه آشنا می‌شوند.
 
وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور گفت: انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روزبه‌روز در حال افزایش و قابل تحسین است.
 
زاهدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنانشان تاکید کردند که «ملتی که تاریخ خودش را نشناسد برای آینده‌اش نمی‌تواند برنامه‌ریزی کند» و ما وظیفه داریم که این تاریخ پر فراز و نشیب اما پر افتخار را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت انتقال تاریخ به نسل‌های آینده اظهار داشت: باید این شرایط کشور و این وضعیتی که بر کشور گذشته به نسل آینده منتقل شود تا مردم ما و نسل‌های بعد ما قدر نظام و قدر امنیتی را که امروز دارند را بدانند و ببیند که چه سرمایه‌گذاری عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار