مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

اخلاص مهم‌ترین رمز موفقیت نیروهای جهاد سازندگی است

سرهنگ پاسدار دکتر مصطفی مشایخی گفت: اخلاص در عمل و تعهد نیروهای جهادی، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت جهاد سازندگی است.
کد خبر: ۲۴۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 18June 2017
اخلاص مهم ترین رمز موفقیت نیروهای جهاد سازندگی است

سرهنگ پاسدار دکتر «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به رسالت جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، اظهار داشت: جهاد سازندگی از جمله نهادهای بسیار تاثیرگذار و از ضرورت‌های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و همین‌طور جنگ تحمیلی بود که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی افزود: در واقع جهاد سازندگی مصداقی بارز از حرکت‌های خودجوش صادقانه و انقلابی و توأم با اخلاص بود که به صورت مردمی شکل گرفت و تا به امروز نیز فعالیت‌های آنان ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: از دیدگاه قرآن کریم جهاد به معنی تلاش درمقابل دشمن است که در هرحوزه‌ای که بخواهیم کشور را در مقابل مقاوم کنیم و این کوشش می‌تواند در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگ، سازندگی و غیره باشد.

سرهنگ پاسدار دکتر مشایخی با اشاره به مهم‌ترین عامل در موفقیت نیروهای جهادی گفت: انگیزه بالا و تعهد و تخصص نیروهای جهادی سبب می‌شود که آنان را در مسیر دستیابی به موفقیت مختلف هدایت کند.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی این نیروهای خودجوش و عظیم مردمی توانستند در قالب سنگرسازان بی‌سنگر نقش بزرگ خود را در راستای دفاع از مرزهای این آب و خاک در مقابل تجاوز دشمنان و استکبار جهانی به خوبی ایفا کنند که در این حوزه نیز تعداد زیادی از جوانان در قالب شهدای جهاد سازندگی به خیل شهیدان پیوستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: پس از اتمام جنگ تحمیلی، همواره فعالیت‌های جهاد سازندگی ادامه پیدا کرد و بیش‌تر در حوزه‌های عمرانی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ساخت مساجد، ساخت حمام، قصالخانه، ساخت کتابخانه، ساخت جاده‌ها و موارد این چنینی نمود پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار