مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

منافقین می‌خواستند با ترور مردم پایه‌های انقلاب را سست كنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: در سال 1364 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به این نتیجه رسیدند كه باید جنگ داخلی را علیه ما شروع كنند و می‌خواستند با این شیوه پایه‌های انقلاب را سست كنند.
کد خبر: ۲۴۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ - 19June 2017

برگزاری مراسم بزرگداشت شهداي ترور تاكستانبه گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم بزرگداشت 6 شهید ترور شهرستان تاکستان که 27 خرداد سال 1364 هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان در پایگاه بسیج این شهر به شهادت رسیده بودند عصر یکشنبه در مسجد حجتی شهرستان تاکستان با حضور آیت‌الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس، خانواده شهدا و جمعی از مسئولین این شهر برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ طاهرخانی در سخنانی با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه‌السلام)، اظهار داشت: در سال 1364 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به این نتیجه رسیدند كه باید جنگ داخلی را علیه ما شروع كنند و می‌خواستند با این شیوه پایه‌های انقلاب را سست كنند.

وی افزود: 17 هزار شهید ترور داریم از تمامی اقشار جامعه از مسئولان تا مردم عادی از شهیدان رجایی و باهنر تا شهدای هسته‌ای و این شهدای تاکستان كه در سال 64 به دست منافقین كوردل به شهادت رسیدند.

طاهرخانی بیان داشت: این شهدا در ایام ماه مبارک رمضان در 27 خرداد سال 64 به‌صورت ناجوانمردانه ترور شدند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: منافق كوردل پنج نفر از این شهیدان در حال میل كردن سحری به شهادت رسانده بودند و خیلی از این عزیزان تیر خلاص خورده بودند، شهید انصاری در داخل خانه بوده كه با صدای تیراندازی به محوطه حیاط می‌آید و همان‌جا به شهادت می‌رسد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در روزهای اخیر سنای آمریكا تحریم جدیدی را علیه مردم ما وضع كرد كه این نقض برجام است، بیان داشت: در سال اقتصاد مقاومتی باید به مردم كه این همه ایستادگی و مقاومت دارند خدمت بی‌منت كرد، مسئولین و دست‌اندرکاران خدمت به محرومین را در اولویت كار خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: دو عامل وحدت و رهبری بود كه باعث پیروزی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شد، پس باید در جامعه به وحدت و فرامین و تدابیر رهبری توجه نماییم.

طاهرخانی گفت: امروز اقتدار و امنیتی كه داریم به خاطر این شهداست و باید به جایگاه شهدا و خانواده‌هایشان احترام كنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در پایان با دعوت از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در مراسم جهانی روز قدس باید همه مردم حضور حداكثری داشته باشند و این حضور به معنای حمایت از فرهنگ ایثار و شهادت است و مشت محكمی بر دهان تمام دشمنان ایران اسلامی، آمریكا، اسرائیل، منافقین و داعش است.

انتهای پیام /


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار