مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

روحیه ایثار و شهادت را باید زنده نگه داریم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: امروز ما در حال مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه داریم عواملی که باعث پیروزی ما در سال‌های دفاع مقدس شد را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۲۴۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ - 20June 2017

روحیه ایثار و شهادت را باید زنده نگه داریمبه گزارش دفاع پرس از سمنان، جلسه جمع‌بندی برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سال 96 در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان با حضور محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اعضای ستاد گرامیداشت سوم خرداد، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و نمایندگان نیروهای مسلح برگزار شد.

سرهنگ محمدحسن سلامی در این جلسه اظهار داشت: یادآوری ایام‌الله دفاع مقدس، ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بین مردم است و ما سعی کردیم با برنامه‌ریزی و تلاش سازمان‌ها آنچه را که پیش‌بینی می‌شد در سالروز آزادسازی خرمشهر، کارنامه درخشانی همچون سال‌های دفاع مقدس خلق کنیم.

سلامی بیان داشت: این گونه فعالیتها در ایام دفاع مقدس یک عمل خالصانه برای رضای خداست و زنده نگه داشتن و ترویج ارزش های دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار ملت ایران است که ما وظیفه داریم  این ایام را زنده نگه داریم .

وی گفت: امروز ما در حال مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه داریم عواملی که باعث پیروزی ما در سال‌های دفاع مقدس شد را زنده نگه داریم و مردم نیز باید تلاش کنند با داشتن روحیه حماسی بالا در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب همچنان حضور فعال و موثری داشته باشند و آماده مجاهدت برای انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی در برنامه بزرگداشت سوم خرداد افزود: 80 درصد دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در بزرگداشت حماسه سوم خرداد عملکرد قابل قبولی را به  دبیرخانه ستاد ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم جامعه معنوی و حماسی را حفظ کنیم و مردم نیز باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب احساس تکلیف کنند که ان‌شاءلله با پشتوانه مردم، نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر و منسجم‌تر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز با تشکر از کلیه سازمان‌ها و نهادهای اجرایی استان در برگزاری بهتر برنامه‌های سالروز آزادسازی فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: ما باید در برگزاری این روزهای پرشکوه، نوآوری و خلاقیت داشته باشیم  و در جهت بالا بردن روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان در اجرای این گونه برنامه و فعالیت‌ها بیش از پیش تلاش کنیم.

وی گفت: رمز پایداری نظام و سربلندی جمهوری اسلامی زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است که امام بزرگوار و مقام معظم رهبری بارها به این موضوع مهم اشاره نموده‌اند.

محمود قنبری افزود: سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی امروز ایران به دلیل داشتن رهبری فرزانه و بی‌همتا و وجود نهادهای مقدسی چون سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامیاست که حافظ انقلاب، اسلام، امنیت عمومی کشور و مردم می‌باشند.

در ادامه این جلسه از 9 سازمان برتر در برنامه  بزرگداشت سوم خرداد سال 96 شامل ادارات کل آموزش و پرورش، اداره کل تبلیغات اسلامی، مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج، فرمانداری شاهرود، صدا و سیمای مرکز سمنان، فرماندهی انتظامی استان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دانشگاه سمنان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقدیر شد.

در پایان هریک از سازمان‌های برتر به تشریح برنامه‌های ابتکاری خود در سوم خرداد پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار