استاندار مازندران خبر داد؛

همکاری 2500 نفر از کارکنان نیروی انتظامی مازندران برای اجرای مناسب طرح دریا

استاندار مازندران گفت: 2500 نیروی انتظامی، 1200 ناجی و امدادگر برای اجرای مناسب 96 طرح دریا و كنترل ترافیک همكاری می‌كنند و امیدواریم امسال هم با همكاری همه دستگاه‌ها شاهد كاهش غریق در استان باشیم.
کد خبر: ۲۴۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 23June 2017

همکاری 2500 نیروی انتظامی ، 1200 ناجی و امدادگر برای اجرای مناسب 96 طرح دریابه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در آیین رزمایش مشترک انتظامی و امدادی طرح دریا با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: مردم مسلمان جهان و ایران در این روز با حضور پرشور در راهپیمایی، فریاد استکبار ستیزی سرمی دهند و اعلام می کنند هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی روند.

ربیع فلاح در آیین رزمایش مشترک انتظامی و امدادی طرح دریا ویژه تابستان که در ساری برگزار شد، افزود: روز قدس امسال نیز مردم مازندران همچون همیشه با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی روز قدس همگام با جریان جهانی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: روز قدس یکی ازمظاهر صیانت ازحقوق افراد است که در دوران قبل ازانقلاب گرد فراموشی و غفلت بر آن گرفته بود.

استاندار مازندران گفت: پس از انقلاب و با نگاه و چشم‌انداز مدبرانه بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد و برای حمایت از فلسطینی‌های مظلوم احیا شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم فردا با حضور در راهپیمایی روز قدس به استکبار جهانی می فهمانند که مردم انقلابی همیشه در صحنه حضور دارند.

فلاح جلودار همچنین با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی هموطنان به استان مازندران گفت: با انجام اقدامات و بسترهای لازم از سوی دستگاههای اجرایی مرتبط ، این استان آماده میزبانی شایسته از مسافران تابستانی است.

استاندار مازندران گفت : مازندران با برخورداری از مواهب الهی و طبیعی جنگل و دریا همیشه و در طول سال میزبان هموطنانمان از سراسر کشور است که به همراه این حضور مسافران وظیفه دستگاههای اجرایی خدمات رسان سنگین تر خواهد شد.

وی ادامه داد: تابستان امسال نیز تلاش شده تا با رفع نواقص و مشکلات اجرای طرح های دریا در مازندران، بستر خوب و مطلوبی برای میزبانی از مسافران در این استان فراهم شود.

استاندار مازندران كاهش تلفات و خسارات را دو رویكرد مهم در ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران اعلام كرد و گفت: 2500 نیروی انتظامی ، 1200 ناجی و امدادگر برای اجرای مناسب 96 طرح دریا و كنترل ترافیک همكاری می كنند و امیدواریم امسال هم با همكاری همه دستگاهها شاهد كاهش غریق در استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها