نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس:

جمهوری اسلامی ایران هرگز با استکبار جهانی سازش نمی‌کند

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز با استکبار جهانی سازش نمی‌کند، گفت: استکبار با راه‌اندازی جریان‌های جدیدی از قبیل طالبان و داعش مسلمانان را به جان هم انداخته است.
کد خبر: ۲۴۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ - 23June 2017

جمهوری اسلامی پرچم‌دار آزادی‌بخش در منطقه است// اصلاح شدبه گزارش دفاع پرس از مازندران، مردم مومن و روزه‌دار استان  مازندران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم آل‌سعود و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

در این مراسم شمس‌الله شریعت‌نژاد با بیان اینکه از روز اول انقلاب استکبار تمام تلاش خود را انجام داد تا بخواهد انقلاب را تهدید کند، تصریح کرد: چون انقلاب اسلامی تهدید جدی برای منافع‌شان در منطقه بود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اولین کشوری که استکبار تهدیدش می‌کرد انقلاب اسلامی ایران بود، از جمله صدام به دستور آنها آمد و جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه همه تلاششان را کردند تا برای امن کردن رژیم صهیونیستی انقلاب را متوقف کنند، گفت: انقلابیون تجربه کردند که باید در کنار انقلاب و فلسطین بمانند، طرفداری از ظالم دور از شأن یک انقلابی است.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: آنها به نیروی بسیجی کشور ما فکر نکرده بودند و تلاش بسیاری کردند تا بتوانند داخل کشور کار اساسی انجام دهند که بیداری اسلامی باعث شد نتوانند کاری بکنند.

وی یادآور شد: دشمن هیچ وقت با اسلامی که مخالف با کودک‌کشی، ظلم و ستم علیه مسلمانان باشد کنار نمی‌آید.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز با استکبار جهانی  سازش نمی‌کند، تصریح کرد: استکبار با راه‌اندازی جریان‌های جدیدی از قبیل طالبان و داعش مسلمانان را به جان هم انداخته است.

وی تأکید کرد: حضور مردم در روز قدس جناحی و قشری نیست و انقلاب اسلامی کار خود را کرده و می‌کند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کسی در آمریکا رئیس جمهور بشود باید خوی استکباری را حفظ کند و صفات انسانی ندارند، خاطرنشان کرد: هر کاری انجام می‌دهند برای خراب کردن جمهوری اسلامی از جمله می‌گویند ایران بحران ساز است و از ترفند ایران‌هراسی استفاده می‌کنند.

این مسؤول یادآور شد: امروز مثلث زر، زور و تزویر دارد تکرار می‌شوند، ناکثین، مارقین مصادیقش از صدر اسلام تا امروز است.

شریعت‌نژاد با تأکید بر اینکه به برکت بیداری مردم که متأثر از انقلاب اسلامی است موفق شدیم جلوی زیاده‌خواهی‌های آمریکا را بگیریم، بیان کرد: یمن، سوریه، لبنان، عراق باید تجزیه می‌شدند اما به برکت انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، درایت رهبری تجزیه نشدند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار آزادی‌بخش در منطقه است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران امروز قدرت منطقه و حاکم بر خلیج فارس و تنگه هرمز است، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران موشک‌های نقطه زن داریم، و این پیامی است که ما برای حفظ امنیت ملی با کسی تعارف نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها