همزمان با ایران اسلامی؛

شعار «مرگ بر اسرائیل» در دارالمومنین همدان طنین‌انداز شد

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مردم روزه‌دار در دیار شهید همدانی طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۲۴۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ - 23June 2017
شعار مرگ بر اسرائیل در دارالمومنین همدان طنین انداز شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، همه آمده بودند فرقی نداشت زن و مرد، پیر و جوان، آمده بودند تا با حضورشان آن هم با زبان روزه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
 
آمده بودند تا بگویند همواره برای مقابله با استکبار جهانی در صحنه حضور خواهند داشت و پشتیبان مظلومین خواهند بود.
 
جوانانی که نسل چهارم انقلاب هستند با چه شور و نشاطی از حضورشان می گفتند جوانانی که آرزویشان این است که مدافع حرم حضرت زینب سلام الله باشند.
 
طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در خیابان های منتهی به میدان امام و در طول مسیر تا حسینیه امام خمینی (ره) و محل برپایی نماز جمعه به گوش میرسید صدایی رسا که نشان از ولایت مداری و اعلام انزجار از ستم کاری و استبداد داشت.
 
پیرزنی را دیدم که قاب عکسی در دست داشت، مادر شهیدی بود که هدف از آمدنش را اینگونه گفت: فرزندم را در سن ۱۹ سالگی و در دوران دفاع مقدس تقدیم امام کردم حالا هم باید با بودنم به دشمن بگویم من مادر همان شهیدم و امروز آمده ام تا به دشمنان نظام بگویم تا پای جان ادامه دهنده راه فرزندم هستم.
 
پرچم ها و پلاکارد هایی که روی آن ها نوشته بود مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جای جای مسیر بر دستان مردم دیده می شد.
 
گرمای هوای دومین روز از گرم ترین فصل سال هم نتوانست با ایستادگی و استواری این مردم مقابله کند و این خود پیام های زیادی برای دشمنان این ملت بزرگ دارد.
 
امروز همه با زبان روزه به خیابان ها آمدند و شعارها بر سر دادند تا دشمنان این نظام و انقلاب بار دیگر بدانند هیچ کس توان مقابله با این مردم خستگی ناپذیر را ندارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار