با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر امام جمعه اراک از راهپیمایان روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از حضور پر شور مردم مومن و روزه‌دار این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۴۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ - 24June 2017
تقدیر امام جمعه اراک از راهپیمایان روز قدسبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام آورده است: یکبار دیگر مردم روزه‌دار و مومن ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با بانگ تکبیر، تسبیح و فریادهای خروشنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، سخن تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تایید کردند که مسئله فلسطین در صدر مسایل دنیای اسلام قرار دارد.

پیام می‌افزاید: ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خروش آمدند و با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از زیاده‌خواهی‌ها و اشغالگری‌های اسرائیل و آمریکا نشان دادند.

در ادامه این پیام آمده است: حضور پر شور ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشان داد که ملت فلسطین تنها نیست و مردم غیور ایران با تمام وجود از آرمان‌های آنان دفاع می‌کند.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: حضور پر شور و انقلابی ملت ایران اسلامی در آیین روز جهانی قدس نه تنها خشم و انزجار از استکبار جهانی بود بلکه مشت محکمی به دهان یاوه‌گویانی بود که از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در جامعه ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از این پیام آورده است: جهانیان به خصوص استکبار و متحدانش باید بدانند که ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و با پشتیبانی از ولایت فقیه در راستای دفاع از کیان ایران اسلامی گام بر می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام تاکید می‌کند: رژیم اشغالگر اسرائیل و متحدانش از آمریکای جنایتکار تا دولت‌های مرتجع منطقه باید بدانند که حمایت از مظلومان جهانی یکی از ارزش‌های والای نظام اسلامی است و از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود در این راه استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها