معاون طرح و برنامه‌ریزی سپاه:

جمهوری اسلامی اجازه تجاوز به هیچ قدرتی نمی‌دهد/ هرگونه تجاوزی با پاسخ محکم و قاطع مواجه خواهد شد

سردار«تولایی» با بیان اینکه جمهوری اسلامی اجازه تجاوز به هیچ قدرتی نمی‌دهد گفت: هرگونه تجاوزی با پاسخ محکم و قاطع مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ - 24June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «محمد تولایی»، معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه پاسداران امروز در گفت‌وگویی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی داعش در سوریه اظهار داشت: همان‌طوری که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها فرموده بودند، ما چشم طمع به منافع و خاک هیچ کشوری نداریم و تمایل داریم با همه کشورها از سر صلح و دوستی تعامل داشته باشیم؛ ولی مشروط بر اینکه آن‌ها شیطنت و مزاحمت علیه منافع ملی ما و قصد طمع بر این منافع نداشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان بخواهند چنین جسارتی انجام دهند، بارها از سوی مقام معظم رهبری اشاره‌ شده است که «ما در مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم و در برابر اقدام هم اقدام خواهیم کرد» و در بیانات دیگری هم فرموده‌اند که «دوران بزن و دررو تمام ‌شده است و اگر دشمنان بخواهند اقدامی کنند، با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده ما مواجه خواهند شد».

معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه پاسداران افزود: یکی دو ساعت قبل از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی داعش در سوریه، رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان فرمودند که «آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند و ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد» و همه این‌ها گواه این است که ما در دفاع از ملت و منافع ملی و انقلاب خود علی‌رغم اینکه طمع به منافع و خاک هیچ کشوری نداریم؛ اما اجازه تجاوز هم به هیچ قدرتی در هر سطحی که می‌خواهد باشد، نخواهیم داد.

تولایی خاطرنشان کرد: مردم ایران، مردم رشیدی هستند و زیر بار ظلم هیچ قدرتی نخواهند رفت و پاسخ این یاوه‌گویی‌ها و شیطنت‌ها را خیلی سخت و محکم خواهند داد.

وی تصریح کرد: این مسأله باید در محاسبات آنان لحاظ شود و متوجه باشند که از این به بعد هم همین اتفاق خواهد افتاد و هرگونه تجاوزی با پاسخ محکم و قاطع مواجه جمهوری اسلامی خواهد شد و آن‌ها را از انجام شیطنت‌هایی که صورت گرفته پشیمان خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار