سالروز ولادت شهید/20

خدايا عمر مرا در راه اسلام و كشته شدنم را براى اسلام قرار بده

شهید کریمی کریمی در فرازی از وصیتنامه‌اش می‌نویسد: اى خدا ما را به راهى بميران كه رضاى تو در آن است و از آن راه باز دار كه غضب تو در آن است، خدايا عمر مرا در راه اسلام و كشته شدنم را براى اسلام و ريختن خونم در پاى نهال انقلاب اسلامى ايران قرار بده.
کد خبر: ۲۴۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 25June 2017
شما خواهرانم همچون زینب(س) مبلغ راه حسین(ع) باشیدبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، همزمان با چهارم تیرماه تعداد 14 نفر از شهدای استان مرکزی در این تاریخ قدم به عرصه حیات گذارده‌اند که شهیدان «مهدی پارسا، علی حاجیان، غلامرضا حسینی، عباس حقیر ابراهیم‌آبادی، محمدعلی خداوردی، محسن دادخواه، خسرو رحمانی، محمود رنجبر، محمود سرمدی، علی سلمانیان، علی فرقدان، سید مجتبی محمدی، یدالله همتی آهویی و عبدالله کریمی کریمی» ستارگان آسمان شهادت هستند که امروز سالگرد ولادتشان است.

شهید عبدالله کریمی کریمی چهارم تیرماه سال 1333 در شهرستان محلات سرزمین گل‌های استان مرکزی قدم به عرصه حیات گذارد و در بیست و یکمین روز از تیرماه سال 1365 در حالی که در عملیات کربلای یک حضور داشت به ندای حق لبیک گفت و همچون پرستویی در آسمان شهادت پرکشید.

فرازی از وصیتنامه شهید کریمی کریمی:

بسم الله الرحمن الرحيم

براى جنگ با كافران سبک بار و مجهز بيرون شويد و در راه خدا به مال و جان جهاد كنيد اين كار شما بسى بهتر خواهد بود اگر مردمى با فكر و دانش باشيد.

با عرض سلام به يگانه منجى عالم بشريت و آن مصلح جهانى عالم كون و مكان وجود مبارک امام زمان (عج) و درود و سلام به امام امت اين پيرجماران اين استوره مقاومت كه ملت ايران را از قيد طاغوت و سلطه بيگانه رهائى بخشيد و درود به خانواده‌هاى معظم شهدا، مفقودين و معلولين و اسرا و درود به شهداى از جان گذشته که در راه اعتلاى كلمه حق «لا اله الا الله» در كربلاى ايران زمين خوزستان و غرب كشور به فیض شهادت نائل آمدند.

اى خدا ما را به راهى بميران كه رضاى تو در آن است و از آن راه باز دار كه غضب تو در آن است، خدايا عمر مرا در راه اسلام و كشته شدنم را براى اسلام و ريختن خونم در پاى نهال انقلاب اسلامى ايران قرار بده.

اكنون كه در خاک سرخ‌گونه جنوب به سر می‌برم لازم دانستم بعنوان يادآورى چند جمله‌اى يادآور شوم: هميشه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا اسلام آسيبى نبيند و روحانيون در خط امام را يارى كنيد و روحانيون در غير خط امام را متنفر و در جمهورى اسلامى قسمتی را براى آنها باز نگذاريد.

فرزندانم در جهت ياد گرفتن تحصيل مبادا كوتاهى کنید به خانواده سفارش می‌كنم به صبر و بردبارى چون در حال حيات سنگين زندگى را تحمل نمودید از مصائبی که برای شما پیش می‌آید ناراحت نباشید دنيا زودگذر است و شما خواهرانم چون زینب (س) که مُبلغ راه حسین (ع) بود باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار