فرماندار قوچان خبر داد؛

انهدام تیم توزیع سلاح در قوچان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

فرماندار قوچان از انهدام یک تیم توزیع سلاح و مواد مخدر در این شهرستان طی عملیاتی با حضور نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 05July 2017
انهدام تیم توزیع سلاح در قوچان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علیرضا قامتی فرماندار قوچان شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری‌های عصر دیروز (سه‌شنبه) در سطح شهر قوچان و برخی شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی و اذهان عمومی اظهار داشت: روز سه‌شنبه یک تیم حامل سلاح و مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در این شهرستان منهدم شد.

وی با بیان اینکه این تیم قرار بود سلاح‌های حمل شده به شهرستان و مواد مخدر را در سطح شهر توزیع کند، گفت: این تیم پس از شناسایی طی یک عملیات منهدم و سلاح‌ها و مواد مخدر کشف و ضبط‌ شده است.

فرماندار قوچان با تأکید بر این مطلب که سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری نیروی انتظامی توانستند این اتفاق مهم را رقم بزنند، تصریح کرد: طی این عملیات مسلحانه یکی از سربازان امام زمان(عج) مجروح شد که در حال حاضر وضعیت جسمی قابل‌ قبولی دارد و فردا ترخیص می‌شود، سایر عوامل نیز در سلامت کامل به سر می‌برند.

قامتی یادآور شد: اخبار تکمیلی شامل مقادیر سلاح و مواد مخدر کشف شده و شرح عملیات پس از جمع‌بندی گزارش‌ها از طریق رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها به اطلاع می‌رسد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار