مجمع خیرین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان تشکیل شد

مجمع خیرین مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان با هدف استفاده از ظرفیت واحدهای صنعتی در تکمیل این مرکز تشکیل شد.
کد خبر: ۲۴۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 06July 2017
برگزاری مجمع خیرین مرکز فرهنگی دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، اولین جلسه مجمع خیرین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با حضور دکتر «اسماعیل غنیان» مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، «علی اصغر جمعه‌ای» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان و نیز جمعی از مدیران فعال کارخانجات صنعتی استان سمنان صبح امروز( پنج‌شنبه) در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در این جلسه اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس نماد سال‌های دفاع مقدس است که در استان‌های مختلف کشور با هدف ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و  انتقال به نسل جوان ساخته خواهد شد.

سلامی  افزود: استان سمنان پنجمین استان کشور است که تا پایان سال مرکز فرهنگی خود را افتتاح خواهد کرد و ما این افتخار را داریم که استان ما جز سه استانی است که مرکز فرهنگی آن جز مصوبات مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در 12 هکتار و در 3 فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن  امسال  مورد بهره‌برداری خواهد گرفت .

سلامی هدف از برگزاری این جلسه را  آشنایی مدیران صنعتی با مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و استفاده از ظرفیت واحد‌های صنعتی در تکمیل  این مرکز اعلام کرد.

 در ادامه این جلسه، ضمن بازدید مدعوین از مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مقرر شد تا هریک از واحدهای صنعتی، میزان و نحوه همکاری خود در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را به اداره کل حفظ آثار و نشر ارز ش‌های دفاع مقدس استان سمنان اعلام  کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار