سردار عروج:

خون شهدایی مانند عباس دانشگر ضامن عزت و امنیت امروز ایران است

مشاورعالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز ایران "چند صد" برابر اوایل جنگ تحمیلی سلاح و موشک در اختیار دارد گفت: اما این به تنهایی ضامن عزت و امنیت امروز کشور نیست؛ بلکه خون شهدایی چون عباس دانشگر آن را ضمانت می‌کند.
کد خبر: ۲۴۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ - 06July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار خسرو عروج عصر امروز در آئین نخستین سالگرد شهادت شهید شاخص مدافع حرم استان سمنان، شهید عباس دانشگر در مسجد الزهرای سمنان اظهار داشت: جنگ ما تنها برای کشته و کشته شدن نیست.

وی با اشاره به اینکه دشمن در نبرد با جمهوری اسلامی ایران چه در دفاع مقدس و چه در حال حاضر و کشورهای اطراف ایران همه محاسبات عقلی و نظریه‌های علمی خود را به‌درستی به کار گرفت تصریح کرد: اما این الهی بودن رزمندگان و جوانان این مرزوبوم در مقابله با این مستکبران است که جمهوری اسلامی ایران و جوانان شجاع آن را پیروز کرده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را "مظلوم و غریب " نامید و خاطرنشان کرد: اما این رزمندگان درعین‌حال مقتدر و شجاع بوده و راه را برای پیروزی جبهه اسلام در برابر کفر باز می‌کند.

سردار عروج با بیان اینکه امروز صدها برابر آغاز جنگ تحمیلی سلاح، موشک و انواع مهمات را در اختیار داریم عنوان کرد: اما این کار را تمام نمی‌کند؛ بلکه خون شهدایی مانند شهید عباس دانشگر امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و عزت آن را ضمانت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با سلاح‌های هوشمند و به‌صورت محاسبه‌شده در مقابله با اسلام ناب محمدی صف‌آرایی کرده است گفت: اما ریخته شدن خون حتی یکی از فرزندان انقلاب، صحنه را به نفع جبهه مقاومت و اسلام تغییر می‌دهد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ولایتمداری محض حضرت ابوالفضل عباس (ع) در طول زندگی ایشان و نمود بارز آن در روز عاشورا خاطرنشان کرد: جوانان این مرزوبوم نیز عباس گونه به مبارزه کفر رفته و از جان خود برای حمایت از ولایت می‌گذرند و این برگ برنده ما درصحنه‌های نبرد با دشمن است.

سردار عروم با اشاره به لزوم مطالعه وصیتنامه و زندگی نامه شهدا در جامعه و ادامه راه و روش زندگی آنان به عنوان الگویی مناسب تصریح کرد: در این صورت با تکیه بر همین جوانان مؤمن و انقلابی می‌توانیم در برابر همه توطئه‌های دشمنان استکباری بایستیم.

 منبع: تسنیم
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار