سردار غلامی در اختتامیه گردهمایی ملی «جهادگران»:

امروز جریان جهادی کشور عالی‌ترین نماد کارآمدی نظام است

مسئول سازمان بسیج سازندگی ضمن اشاره به اینکه امروز جریان جهادی کشور عالی‌ترین نماد کارآمدی نظام است، گفت: حجم کار جهادی از سال ۷۹ تا به امروز منشأ خدمات بوده است.
کد خبر: ۲۴۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ - 07July 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی عصر امروز در اختتامیه اولین گردهمایی ملی جهادگران که به میزبانی سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: نظام ما نظام اسلامی است و نقش مردم در این نظام جایگاه بالایی دارد.

وی ادامه داد: اگر در دفاع مقدس، مردم حضور نداشتند شاید سرنوشت جنگ چیز دیگری بود. نقش مردم موقعیت کنونی ما را در عظمت و در عالم خلق کرد.

غلامی خاطرنشان کرد: نقش کنونی ما که دارای عظمت است تنها دستاورد دولت‌ها نیست، بلکه دستاورد آن معماری فوق‌العاده، تخصصی و مهمی بود که ولایت از پای کار آوردن ظرفیت‌های این مسئله به کمک دولت‌ها خلق کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: ما راهی جز این نداریم که برای رسیدن به اهداف متعالی که ملت در خور آن هستند و ولایت از ما مطالبه می‌کند، مردم را در عرصه‌های دیگر به صحنه آوریم.

وی تصریح کرد: بسیج یک ساختار و تشکیلاتی است که از جنس مردم و سرباز ولایت است که برای تحقق اهداف نظام است و عملکردش به عنوان امتداد مردم و دستگاه‌های دولتی و در جایی که دستگاه‌ها کار نمی‌کنند، آتش به اختیار به عنوان متولی به صحنه آید.

غلامی با تأکید بر اینکه امروز جریان جهادی کشور عالی‌ترین نماد کارآمدی نظام است، گفت:‌ در کشور چیزی حدود 7 هزار گروه جهادی وجود دارد که 1200 الی 1300 گروه از آنها دانشجویی است و پایه‌گذار و دماوند کار جهادی هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه پایه‌گذار جریان جهادی بچه‌های دانشجو بودند، تصریح کرد: به دلیل اینکه جوانان با انگیزه هستند و هم در مراکز علمی و دانشگاهی کار می‌کنند، داشته‌های علمی را سوار بر مرکب انگیزه و عشق‌شان می‌کنند و به سوی محرومیت‌زدایی می‌روند.

وی ضمن اشاره به اینکه حجم کار جهادی از سال 79 تا به امروز منشأ خدمات بوده است، اظهار داشت: مهم این است که مجموعه‌های جهادی دانشجویی پا در مرحله جدیدی از فعالیت جهادی بنام الگوسازی‌ها بگذارند و خود بچه‌ها در این جریان جهادی ساخته شوند که هدف اصلی است.

غلامی در پایان گفت:‌ باید روستایی در تراز انقلاب داشته باشیم که در آن اعتیاد، محرومیت و بیکاری وجود نداشته باشد و به عنوان دستاورد نظام به جهان معرفی شود. در کشور به الگوهای مردمی رسیده‌ایم که از آنها غفلت شده است، اما صدها مدل برای آبادانی وجود دارد.

 منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار