وصیت‌نامه شهید «اکبر غفوری»؛

وحدت؛ راهکار مقابله با یاوه‌گویان

شهید غفوری در وصیت‌نامه خود آورده است: ای مردم قهرمان و شهیدپرور! هم‌اکنون روی سخنم با شماست، برادران دست اتحاد و یک‌پارچگی به هم بدهید و نگذارید یاوه‌گویان از خدا بی‌خبر بخواهند به اسلام و مسلمین ضربه بزنند.
کد خبر: ۲۴۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 09July 2017
ای مردم قهرمان و شهید پرور، هم‌اکنون روی سخنم با شما است

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «اکبر غفوری» 19 شهریور 1339 در روستای نهاوند از توابع شهر تاکستان دیده به جهان گشود. وی تا پایان دوره راهنمایی درس خود را ادامه داد. شهید غفوری گروهبان دوم ارتش بود. وی سرانجام 4 مهر 1360 در سوسنگرد بر اثر سوختگی و اصابت ترکش به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «اکبر غفوری»

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین (ع) و یارانش، درود بر خمینی و پیروانش.

هرچند که کوچکتر از آنم که بخواهم برای شما چیزی بنویسم و اما به حکم وظیفه‌ شرعی که بر دوش دارم تذکری چند می‌نویسم.

شما مردم عزیز شهید پرور می‌دانید که حمله‌ای در پیش است تا دشمن زبان کافر را از خاک مقدس اسلامی‌مان تا دفع تجاوز بیرون کنیم. اکنون ما در حال وارد شدن به این حمله سرنوشت‌ساز هستیم، راه را انتخاب نموده‌ایم که همان راه انبیاء و اولیاء و ولایت فقیه که در اصل همان راه خداست درپیش گرفته‌ایم. من به تبعیت از اجبار هیچ فردی این راه را نمی‌روم بلکه خود این راه را انتخاب کرده‌ام و می‌روم تا به مسئولیت خطیری که در پیش دارم انجام وظیفه نمایم و برای رضای خدا این مسئولیت را به پایان برسانم.

اما از خداوند متعال می‌خواهم که شهادت را نصیبم کند. مرا در راه خودش بکشد و اگر نصیبم شد که در راه خدا کشته شوم اولین وصیتم به پدر و مادر و برادران و خواهران و همسر و فرزندان عزیزم می‌خواهم که در شهادت من گریه نکنید و از خدا بخواهید که به شما صبر عطا بفرماید و در شهادت من بی‌تابی نکنید. حال اگر جسدم پیدا شد به گلزار شهدا ببرید و در آن‌جا دفن کنید و اگر جسدم پیدا نشد به گلزار شهدا بروید و برای برادرانم فاتحه بخوانید و از پدر عزیزم می‌خواهم که برای من نماز وحشت بخواند و از خدا برای من آمرزش بطلبد.

ای مردم قهرمان و شهید پرور، هم‌اکنون روی سخنم با شماست. برادران دست اتحاد و یک‌پارچگی به هم بدهید و نگذارید یاوه‌گویان از خدا بی‌خبر بخواهند به اسلام و مسلمین ضربه بزنند و با قدرت جلوی آنها را گرفته و آن چنان با مشت محکم به دهان آنها بکوبید که از جای بلند نشوند.

ای مسلمانان، شما به شب‌های جمعه و دعای کمیل توجه بیشتری داشته باشید که ما هر چه داریم از این دعاها است و دیگر این که نماز جمعه این پایگاه عبادی ـ سیاسی را به آن تجلی بیشتری ببخشید که دشمنان از این تجمع شما می‌ترسند. دنباله‌رو خط شهدا باشید و به شهدا اهمیت فراوان بدهید و آنها را گرامی بدارید، چون این شهدا راه حسین (ع) را طی کرده‌اند. فرمان امام را اطاعت کرده و پشتیبان ارگان‌های انقلابی باشید. من به عنوان یک مسلمان بر خود واجب می‌دانم که امر به معروف و نهی از منکر کنم شما هم این امر را انجام دهید. در صحنه حاضر باشید و به تکلیف خود عمل کنید و اسلام را یاری کنید.

پدر و مادر، من به فرمان امام خمینی قدم در این راه گذاردم و به تکلیف خود برای رضای خدا انجام مسئولیت می‌کنم و سرنوشت را هر چه قرار داد، با آغوش باز می‌پذیرم. از مردم برای من حلالیت بطلبید.

والسلام

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها