نخستین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس در یزد برگزار شد

نخستین جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با حضور نمایندگان ادارات استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ - 09July 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سرهنگ محمد رجبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در نخستین نشست زنان و دفاع مقدس با اشاره به اهداف تشکیل این شورای راهبردی اظهار داشت: هفت کمیته تخصصی زیر نظر این شورا فعالیت می‌کند که کمیته زنان و دفاع مقدس نیز یکی از این کمیته‌ها می‌باشد که این کمیته به ریاست مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و دبیری بسیج جامعه زنان تشکیل می‌شود و 13 عضو دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد نیز ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب مختصری از آسیب‌ها و چالش‌های پیش رو در زندگی امروزه و ازدواج جوانان ذکر کرد و گفت: ایثارگران به ارزش‌ها و اصول مهمی پای‌بند هستند.

رقیه کرمانیان با اشاره به سه موضوع اساسی که باید در دستور کار کمیته زنان و دفاع مقدس قرار بگیرد بیان کرد: تلاش برای آشنا کردن خانواده‌ها با فرهنگ دفاع مقدس، شناخت فعالیت‌های زنان در دوران دفاع مقدس، شناسایی ارزش‌ها و برنامه‌ریزی برای انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های جدید، ارائه یک تعریف جدید از ایثار زنان که بتواند پیوند مناسبی بین ایثارگری‌های زنان در دوران دفاع مقدس و نسل امروز برقرار کند.

به گزارش دفاع پرس، نخستین جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس به دبیری «کبری رضوانی» مسئول سازمان زنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد و چهار مصوبه داشت.

 
اولین نشست زنان و دفاع مقدس در یزد برگزار شد 
 
اولین نشست زنان و دفاع مقدس در یزد برگزار شد 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار