همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

کتاب «گلوله سر خط» در قزوین رونمایی شد+ تصاویر

همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، کتاب «گلوله سر خط» در قزوین رونمایی شد.
کد خبر: ۲۴۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 09July 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، پیش از ظهر امروز طی مراسمی به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، کتاب «گلوله سر خط» رونمایی شد.

کتاب «گلوله سر خط» مجموعه داستان‌های کوتاه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است که توسط شاعر و نویسنده توانمند استان «مهدی مردانی» در 100 صفحه گردآوری و در قطع رقعی توسط انتشارات صریر به چاپ رسیده است.

در مراسم رونمایی از این کتاب سرهنگ مهدی طاهرخانی طی سخنانی اظهار داشت: در سال‌های اخیر در خصوص دفاع مقدس اقدامات خوبی در حوزه چاپ و انتشار کتاب دفاع مقدس با حمایت‌های مسئولین استان انجام گرفته است.

وی افزود: ما به نمایندگی از شما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توفیق پیدا کردیم با حمایت‌های عزیزانمان در استان در سال 94 قریب به 30 جلد کتاب دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف را به چاپ برسانیم و در سال 95 این کار ادامه پیدا کرد و توفیق پیدا کردیم 30 جلد کتاب دیگر را که بخش عمده‌ی آن رونمایی شد و تعداد از آن‌ها هم در 6 ماه اول سال 96 رونمایی خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: ما در دو سال اخیر قریب به 10 جلد کتاب در حوزه‌ کودکان و نوجوانان توانستیم با حمایت کانون پرورش فکری، سپاه صاحب‌الامر (عج)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در حوزه دفاع مقدس منتشر کنیم.

وی تصریح کرد: کار ما سخت و سنگین است برای اینکه همواره دو آسیب بزرگ در کمین دفاع مقدس است اولاً تحریف و ثانیاً فراموشی که باگذشت زمان ممکن است خیلی از موضوعات دفاع مقدس تحریف و یا فراموش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار