وزیر کشور در خرم‌آباد:

لرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی دارد

وزیر کشور با بیان اینکه استان لرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی داشته است، گفت: لرستان در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری قرار دارد.
کد خبر: ۲۴۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ - 13July 2017
لرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی دارد
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در امتداد سفرهای قبلی به استان‌ها سفر می‌کنیم و لرستان نیز جزء استان‌هایی است که پایلوت اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: هرچند وقت یک‌بار توفیقی است که در خدمت مردم و مسئولان این استان باشم و این سفر به خاطر انتخابات به تأخیر افتاد و سفرهای استانی من ازاین‌پس آغازشده است.

وزیر کشور عنوان کرد: امروز نیز در استان لرستان حضور دارم تا هم‌روند کارها را بررسی  کنیم و هم بر برنامه‌های سال 96 در حوزه اقتصاد مقاومتی مروری داشته باشیم و چند طرح نیز در استان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: استان لرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی داشته است، بر اساس آخرین آمار اشتغال، استان لرستان جز استان‌هایی بوده که در کاهش اشتغال گام‌های خوبی برداشته و جز استان‌هایی است که در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری بوده که این نشان‌دهنده تلاش و فعالیت‌هایی است که در صورت گرفته است.

رحمانی فضلی با اشاره به ارائه برنامه استان‌ها در سال 96 تصریح کرد: برنامه اصلی موضوع سرمایه‌گذاری است که باید در استان لرستان هم سرمایه‌گذاری داخلی تقویت و هم سرمایه‌گذار خارجی جذب شود.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار