نشان فاطمی به آیت‌الله جنتی اهدا شد

نشان فاطمی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حاشیه نماز جمعه قم به آیت‌الله جنتی اهدا شد.
کد خبر: ۲۴۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ - 14July 2017
نشان فاطمی به آیت‌الله جنتی اهدا شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در حاشیه نماز جمعه این هفته قم با اهدای نشان فاطمی از نیم قرن خدمات و مجاهدت های آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان و دبیر شورای نگهبان تقدیر شد.

این نشان که مربوط به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان توسط آیت الله سعیدی و آیت الله حسینی بوشهری امامان جمعه قم به آیت الله جنتی اهدا شد.

در مراسم تقدیر از دبیر شورای نگهبان تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس و برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های چندین ساله آیت الله جنتی اظهار داشت: شورای نگهبان با ژرف نگری امام راحل برای حفظ جمهوری اسلامی تشکیل شد و از زمانی که مسئولیت دبیری این شورا به آیت‌الله جنتی سپرده شد، فقها و حقوق‌دانان شورای نگهبان نسبت به حفظ جایگاه این شورا تلاش بسیاری کرده‌اند.

امام جمعه قم افزود: شورای نگهبان همواره دغدغه‌ای جز جمهوریت و مردمی بودن نظام نداشته است، بخصوص زمانی که آیت الله جنتی مسئولیت دبیری شورای نگهبان بودند جلوی طمع ورزی دشمنان را گرفتند و سعی کردند که سلامت نظام را حفظ کنند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار