معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کسب دو مقام توسط هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره «فانوس»

«سید علی‌نقی کرامت» گفت: هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی هنری «فانوس» موفق به کسب دو مقام برتر شدند.
کد خبر: ۲۴۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ - 15July 2017
کسب دو مقام در جشنواره ملی هنری فانوس توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی«سید علی‌نقی کرامت» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، با بیان اینکه جشنواره ملی هنری «فانوس» در بخش‌های فیلم، موسیقی، هنرهای نمایشی، سایبری و هنرهای تجسمی برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با تجلیل از برگزیدگان در ساری به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به اینکه آثاری از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد نیز به این جشنواره ارسال شده بود، افزود: هنرمندان این استان در دو بخش از جشنواره موفق به کسب مقام شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام نخست، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در بخش خوشنویسی به «صادق شیخ‌ممو» هنرمند استان کهگیلویه و بویر احمد به خاطر ارسال اثر نستعلیق تعلق گرفت.

کرامت افزود: همچنین «علی‌اکبر عبدیانی» دیگر هنرمند استان کهگیلویه و بویر احمد نیز در بخش نمایش صحنه‌ای به خاطر کارگردانی نمایش «پاییز نگفته»، مقام دوم جشنواره را در این بخش کسب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها