اعزام بیش از ۵۵۰‌ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان‌نور در سال‌جاری

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از اعزام بیش از ۵۵۰‌ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان‌نور تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ - 16July 2017
اعزام بیش از ۵۵۰ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور در سال‌جاری
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «مهدی علی اکبر زاده»، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه ستادی اردوهای راهیان‌نور که در ساختمان علاقمندان برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان‌نور امسال یکی از بهترین و دقیق‌ترین اردوهای مشترک بین آموزش و پرورش و سازمان بسیج است که تاکنون برگزار شده است.

وی افزود: اردوهای راهیان نور یکی از تاثیر گذارترین فعالیت های حوزه تربیتی محسوب می شود  و آنچه از دلنوشته های دانش آموزان بر می آید تاثیر عمیق اردوهای راهیان نور بر روح و روان آنهارا نشان می دهد.

علی اکبرزاده گفت: از ویژگی های اردوهای راهیان نور، آشنایی دانش آموزان با واقعیت های جبهه و جنگ، کوتاه بودن زمان اردو و آشنایی با قهرمانان جبهه و جنگ است.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی تصریح کرد: دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور، سفیرانی هستند که راه و زندگی و ایثارگری را برای جامعه بازگو می کنند.

وی گفت: تاکنون بیش از۵۵۰ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند واین اعزام ها تا پایان شهریورادامه دارد.

علی اکبرزاده ادامه داد:یکی از فعالیت های تابستانی اوقات فراغت برگزاری اردوهای راهیان نور است و در این راستا یادمان های شهدا در غرب وشمال غرب کشور فعال وپذیرای دانش آموزان است.

وی از آغاز رسمی اردوهای راهیان نور سال تحصیلی جدید از ۱۲ مهر ماه خبرداد و افزود: طی مراسم نمادینی با حضور مسئولین و دانش آموزان اردوهای راهیان نور در کرج آغاز می شود.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار