اهواز میزبان پیکر مطهر 18 شهید دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از ورود پیکر پاک 18 شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس ساعت 14 فردا، از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ - 16July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عبدالرضا فرجیان»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان داشت: پیکر مطهر 18 شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس، ساعت 14 فردا پس از آئین استقبال به معراج شهدا انتقال‌یافته و مراسم وداع با شهدا (چهارشنبه شب 28تیر ماه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور در معراج شهدا (پادگان شهید محمودوند) در اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 4 شهید با نام و 14 شهید دیگر گمنام هستند اذعان کرد: طبق برنامه، این شهدای عزیز و گرانقدر روز پنجشنبه هفته جاری 29تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف استان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

فرجیان اظهار داشت: از شهدای با نام، یک تن در اهواز، یک تن در دزفول و 2 تن دیگر در شهرستان بهبهان با حضور مردم شهیدپرور تشییع و در خاک آرام می گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: از 14شهید گمنام دفاع مقدس نیز یک شهید در محل تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع)، 2 شهید در بخش منصوری بهبهان، 3 شهید در باغملک و ابوالعباس، 2 شهید در منطقه کوروش اهواز، 2 شهید در میانرود دزفول، 2 شهید در رودزرد رامهرمز و 2 شهید در مرکز شهر دزفول به خاک سپرده خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار