استاندار سمنان:

امنیت پایدار امروز ما مدیون مجاهدت مدافعان حرم است

استاندار سمنان گفت: شهدای مدافع حرم عناصر مومن و انقلابی جامعه هستند و امنیت پایدار امروز ما مدیون تلاش‌های این عزیزان می‌باشد.
کد خبر: ۲۴۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ - 18July 2017

برگزاری جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت با حضور استاندار سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور «محمدرضا خباز» استاندار سمنان و سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مجمع فرهنگی ایثار سمنان برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا خباز طی سخنانی با اشاره بر ضرورت ساماندهی برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: ساماندهی به معنای دخالت نیست بلکه به معنای ادامه خط مشی و نقشه راه شهدا می‌باشد.

استاندار سمنان افزود: محور برگزاری یادواره شهدا باید شهدا باشد نه چیز دیگری که اگر غیر از این مهم باشد آغاز انحراف خواهد بود.

خباز در ادامه سخنان خود بیان داشت: ما وظیفه داریم در هر چه بهتر برگزار شدن یادواره شهدا کمک کنیم، ساماندهی نماییم و نگذاریم رها شود که ما آنچه را داریم از برکات خون شهدا داریم.

وی در پایان مرکز فرهنگی دفاع مقدس را بهترین مکان جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه معرفی کرد و افزود: شهدای مدافع حرم عناصر مومن و انقلابی جامعه هستند که با حضور خود در جبهه‌های مقاومت فرصت سوء استفاده را از دشمنان گرفتند و اجازه ندادند که در سایر کشورهای اسلامی مسلط شوند و امنیت پایدار امروز ما مدیون تلاش‌های این عزیزان می‌باشد.

در ادامه سرهنگ محمدحسن سلامی با گرامیداشت سالروز پذیرش قطعنامه 598 بر ضرورت تعمیق خدمات به ایثارگران و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس و سرکشی از آنان که در واقع شهدای زنده هستند مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان همچنین با یادآوری این مهم که یادواره شهدا باید مردمی برگزار شود افزود: باید بر گسترش برنامه‌ریزی و برپایی یادواره شهدا در کلیه اقشار جامعه به ویژه مجموعه‌هایی مانند تشکل‌های مردم‌نهاد که با جوانان در ارتباط هستند اهتمام خاص داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار