پیدا شدن پیکر مطهر شهید «حمید عارف»+ عکس

شب اول عملیات رمضان بود كه متوجه عدم حضور شهید «حمید عارف» شدیم، پس از جستجو خبرهای متناقضی شنیدیم، اما هنوز خبری مبنی بر شهادت او جود نداشت.
کد خبر: ۲۴۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ - 18July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شب اول عملیات رمضان بود كه متوجه عدم حضور «عارف» شدیم، پس از جستجو خبرهای متناقضی شنیدیم، اما هنوز خبری مبنی بر شهادت او جود نداشت.  مرحله اول عملیات كه به پایان رسید به همراه «مهدی امامی» كه بعدها شهید شد  و چند تن از دوستان به جستجوی شهید «حمید عارف» پرداختیم.

به خاطر اینكه در داراب هم خانواده او و هم مردم منتظر شنیدن خبر موثقی درباره سرنوشت عارف بودند، پس از پرس وجو از تمام بیمارستان های اهواز و بیمارستان‌های صحرایی مستقر در منطقه به این نتیجه رسیدیم كه «حمید عارف» به شهادت رسیده و یا اسیر شده است. از این به بعد بود كه در معراج الشهدای اهواز و شهرهای اطراف به دنبال پیكر او می‌گشتیم .

هر روز با مهدی امامی قرار می گذاشتیم و در پی یافتن نشانی از این شهید بزرگوار بودیم .
جستجوی ما بیش از یك هفته طول كشیده بود، یك روز كه به دلم برات شده بود می توانیم دست پر برگردیم ، در حال مشاهده و سركشی به كانكس های شهدا در معراج الشهدای اهواز بودیم كه در آخرین كانكس را باز كردیم .

یك لحظه چشمم به جنازه ای افتاد كه قسمت بالای قفسه سینه اش سالم بود و آن را در گوشه ای تكیه داده بودند، چشمانش به سمت در خیره بود، نزدیك رفتم ، چهره اش نورانی بود و لبخند ملیحی بر لب داشت . چیزی از بدنش باقی نمانده بود بجز چند تكه از دست و پای شهید، پس از اطمینان كامل جنازه را تحویل گرفتیم و به داراب انتقال دادیم ».

دعایی كه مستجاب شد خدایا من خجالت می كشم در روز قیامت سرور شهیدان بدنش پاره پاره باشد و من سالم باشم.

«بار پروردگارا از تو می خواهم هر زمان كه صلاح دانستی شهید شوم . ضمن اینكه به تمام مقربانت قسمت می دهم كه مرگ در رختخواب را نصیبم نكنی و اگر شهادت نصیبم شد، بدنم تكه تكه شود كه در صحرای محشر شرمنده نباشم».
 
پیدا شدن پیکر مطهر شهید «حمید عارف»+ عکس

آری سردار شهید عارف با بدنی تكه تكه به دیدار یار رفت تا از مظلوم كربلا و مادرش شرمنده نباشد .

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها