همسر شهید کشوری:

سیمرغ را به وجود شهدای گمنام متبرک کنید

همسر شهید «احمد کشوری» گفت: خواسته ما از «سردار باقرزاده» و «سردار کارگر» این است شرایطی را فراهم آورند که شهرستان سیمرغ هم متبرک به وجود شهدای گمنام شود.
کد خبر: ۲۴۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 19July 2017
سیمرغ را به وجود شهدای گمنام متبرک کنیدبه گزارش دفاع پرس از مازندران، روز گذشته شهرستان سیمرغ میزبان پنج شهید گمنام خوشنام بود.
 
این شهدا که برای استقبال و تدفین راهی بابلسر بودند چند دقیقه‌ای هم میهمان دیار «احمد کشوری» شدند و با حضور برخی از خانواده‌های معظم شهدا مراسم وداعی با این پرستوهای مهاجر انجام شد.

حاجیه‌خانم «شیرین سیلاخوری» همسر امیر خلبان شهید «احمد کشوری» در حاشیه این مراسم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا خصوصاً شهدای گمنام، اظهار داشت: آرزوی شهدای عزیز ما گسترش اسلام واقعی بود و به همین خاطر جان‌ عزیزشان را در این راه دادند.

وی افزود: این شهدای بزرگوار نزد خداوند آبرو دارند و ما در تمام مشکلات کلی و جزئی به این عزیزان متوسل می‌شویم.

همسر شهید کشوری با اشاره به اینکه خواسته ما متبرک شدن شهرستان سیمرغ به وجود این شهدای عزیز است، تصریح کرد: ما مثل مادران و خواهران این شهدا برای‌شان اشک می‌ریزیم و یادشان را گرامی می‌داریم و از سردار «محمد باقرزاده» مسؤول ستاد کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌خواهیم که این شرایط را هم برای شهرستان سیمرغ فراهم کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار