عملیات بزرگ جبهه مقاومت در مرز سوریه و لبنان/ تروریست‌ها در «القلمون» تار و مار شدند+ نقشه

در اولین ساعات شروع عملیات، نیروهای سوری و مقاومت توانستند ارتفاع «لبرکان» در مرز لبنان را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند؛ فقط در عملیات آزادسازی این ارتفاع ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۲۴۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ - 21July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آخرین تحولات میدانی از سوریه حاکیست، پس از چند روز گمانه‌زنی در نهایت عملیات بزرگ جبهه مقاومت برای پاکسازی معدود مناطق آلوده به عناصر تروریستی در مناطق مرزی مشترک با لبنان (قلمون غربی) نیمه شب گذشته آغاز شد.

در این عملیات نیروهای حزب الله لبنان و ارتش سوریه به طور مشترک حضور دارند و در حال حاضر با آتش سنگین توپخانه و یگان موشکی، مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهند.

جنگنده های ارتش سوریه نیز با تمام قدرت در حال کوبیدن تروریست های داعش و جبهه النصره هستند و تمامی تحرکات آنان را فلج کرده اند.

نیروهای مقاومت پیش از آغاز عملیات
 
در اولین ساعات شروع عملیات، نیروهای سوری و مقاومت توانستند ارتفاع « لبرکان» در مرز لبنان را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند؛ فقط در عملیات آزادسازی این ارتفاع ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

از سویی دیگر نیروهای جبهه مقاومت توانستند در حومه منطقه جرود فلیطه ، تروریست ها را با آتش سنگین از ارتفاعات البرج و العلم بیرون برانند. نیروهای عملیاتی هم وارد این دو ارتفاعات شدند و در حال تثبیت مواضع در این مناظق هستند. با گسترش عملیات نیروهای مقاومت حزب الله و ارتش سوریه، ارتفاع « ضلیل حاج علی» از وجود تروریست ها پاکسازی شد.
 
جنگنده های ارتش سوریه در حال کوبیدن مواضع تروریست ها در منطقه جرود قاره هستند. گزارش‌های تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.
 
عملیات بزرگ جبهه مقاومت در مرز سوریه و لبنان/ تروریست‌ها در «القلمون» تار و مار شدند+ نقشه 
 منبع: مشرق
نظر شما
پربیننده ها