مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس موجب فعالیت‌های مشترک در حوزه دفاع مقدس می‌شود

«غلامرضا فتح آبادی» با راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌توانیم کارکردها و فعالیت‌های مشترک بسیاری را در حوزه دفاع مقدس انجام دهیم، چرا که این مرکز می‌تواند ظرفیت‌های فراوانی را در این حیطه داشته باشد.
کد خبر: ۲۴۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ - 23July 2017
صدور مجوزتشکل های مردم نهاد دفاع مقدس استان مرکزی منوط به استعلام از بنیاد حفظ آثار شد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «غلامرضا فتح آبادی» مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی در جلسه‌ای که با مدیریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی، این آمادگی را دارد که نسبت به برگزاری کارگروه‌های آموزشی تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس همکاری لازم را با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی داشته باشد تا بتوانیم در راستای اهداف دفاع مقدس گام‌های ارزنده‌ای را در سطح استان برداریم.

وی افزود: از آن‌جایی که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی پایگاه اصلی و مرکز نگه‌داری آثار مربوط به جنگ تحمیلی و همین‌طور شهدای استان است، بهتر است به منظور ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ غنی و با ارزش، مرکزیت کتب دفاع مقدس از سوی همین اداره کل باشد و تمامی فعالیت‌های ادبی در حوزه دفاع مقدس را با محوریت این اداره برداریم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌توانیم کارکردها و فعالیت‌های مشترک بسیاری را در حوزه دفاع مقدس انجام دهیم، چرا که این مرکز می‌تواند ظرفیت‌های فراوانی را در این حیطه داشته باشد.

فتح آبادی با اشاره به استفاده از تصاویر شهدا در خیابان‌ها و معابر گفت: بی‌شک یکی از شیوه‌های زیباسازی شهری، بهره‌مندی از تصاویر شهدا و دفاع مقدس است، اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که تصاویر گروهی بیشتر در این حوزه استفاده شود چرا که تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار