آیت الله جنتی:

باید ندای مظلومیت کودکان فلسطینی به جهانیان برسد

دبیر شورای نگهبان گفت: باید سعی کنیم ندای مظلومیت کودکان فلسطینی به گوش جهانیان برسد.
کد خبر: ۲۴۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ - 25July 2017
به گزارش خبرگزاری گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «آیت الله جنتی»، دبیر شورای نگهبان  عصر امروز در همایش رؤسای دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات سراسر کشور که در مشهد برگزار شد با تبریک ایام مبارک دهه کرامت و نیز ضمن تقدیر از فعالان شبکه نظارت در انتخابات اردیبهشت ماه 1396 گفت: باید تلاش کنیم کیفیت و کمیت نظارت بر انتخابات بهتر شود و نواقص برطرف شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حضور بیشتر نیروهای انقلابی در شبکه نظارت بر انتخابات گفت: در هر نهادی حضور افراد انقلابی و با اخلاص جدی‌تر باشد فعالیت آن نهاد بهتر انجام می‌گیرد.

حضرت آیت الله جنتی در ادامه با تجلیل از خدمات نیروهای انقلابی در سپاه و بسیج گفت: دشمن علیه این نهادها تبلیغات می‌کند زیرا این نهادها بازوان ولایت فقیه هستند.

دبیر شورای نگهبان همگان را به مطالعه جدی وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) فراخواند و گفت: وصیت‌نامه آن بزرگوار، قرآن انقلاب اسلامی است و راه‌ آینده نظام اسلامی را به خوبی نشان می‌دهد.

حضرت آیت الله جنتی در ادامه با ابراز تأثر از کشتار کودکان مسلمان در میانمار، یمن و فلسطین گفت: باید ندای مظلومانه این کودکان و انسان‌های بی‌گناه را به گوش جهانیان برسانیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیگیری‌ها و توصیه‌های خود به نهادهای امنیتی و دستگاه دیپلماسی برای توجه بیشتر به ملت مظلوم فلسطین گفت: کار صهیونیست‌ها در حوادث اخیر مسجدالاقصی به قدری موجب رسوایی شده که نه تنها کشورهایی مانند عمان و قطر بلکه کشورهای عربی نیز به این رژیم اعتراض کردند.

حضرت آیت الله جنتی در پایان با تشریح اجمالی هجمه دشمنان اسلام به مسلمانان و فرهنگ اسلامی در همه جای دنیا، اتکاء به خداوند و مراجعه به قرآن کریم و اهل بیت(ع) را مسیر غلبه بر دشمنان اسلام توصیف کرد.

گفتنی است در این همایش دکتر کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان و نیز دکتر ره‌پیک، معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان به ایراد سخن پرداختند.

همچنین حاضران در این همایش به بحث و  و درباره ابعاد مختلف فرآیند نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اخیر خواهند پرداختند.

منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار