فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع):

انقلاب اسلامی ولی نعمتی مردم را فریاد زد/ شهدا فصل مشترک همه جناح ها باشند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: امروز هرچه که داریم حاصل خون شهداست و باید شهدا فصل مشترک همه جناح ها باشند.
کد خبر: ۲۴۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ - 27July 2017
انقلاب اسلامی ولی نعمتی مردم را فریاد زد/ شهدا فصل مشترک همه جناح ها باشند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در کنگره سرداران و شهدای محله پشت بازار و گرامیداشت عملیات ظفرمند مرصاد اظهار داشت: ما در طول تاریخ اسلام چند نقطه عطف داریم که اولین آن روز مبعث می باشد که روز ناامیدی کفر و شرک است و دومین آن واقعه غدیر است که خلا جانشین نبوت برای هدایت بشر پر شد و همین موضوع سر منشا بسیاری از مسائل سیاسی و نظامی شد.

وی ادامه داد: نقطه عطف بعد عاشوراست که یک مقابله تمام عیار بین کفر و شرک با اسلام بود. عاشورا جنگ بین مسلمانان بود که در جبهه مقابل مسلمان ظاهری ولی در باطن کافر بودند.

سردارکشکولی بیان داشت: انقلاب اسلامی بدرستی پیام عاشورا رادریافت کرد و توانست از این فرهنگ غنی بهره ببرد انقلاب اسلامی اسلام رو به ادامه حکومت اسلامی برگرداند که این خود بسیار درخشان است. ما توانستیم ولی نعمتی مردم را فریاد بزنیم و این یک پدیده نوظهور بود که حاصل خون شهداست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: امروز ما در ایران اسلامی شاهد آزادی بیان هستیم که این از ظرفیت دین و حاصل خون شهداست. ما خودمان را ثابت کردیم و برای اولین بار یک کشور جهان سومی در مقابل استکبارجهانی ایستاد، این همه دستاوردهای خیره کننده جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهداست.

سردار کشکولی بیان داشت: امروز هرچه که داریم حاصل خون شهداست و باید شهدا فصل مشترک همه جناح ها باشند. شهدا از امامشان تبعیت عاشقانه کردند و جان برکف عروج کردند.

این مقام ارشد نظامی خاطر نشان کرد: سال۶۰ منافقین اعلام مبارزه با نظام برای سرنگونی آن کردند و در سال۶۲رفتند به عراق و۶۰عملیات برعلیه ما به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه ۱۷هزار نفر از عزیزان و هموطنان ما به توسط منافقین ترور شدند، اظهار داشت: مرصاد نقطه عطف ماست که منافقین را به زباله دان تاریخ فرستاد.

انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار