به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت، روز گذشته (پنجشنبه) در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) حضور یافته و فضای پایگاه را به عطر و بوی حرم رضوی معطر کردند.
کد خبر: ۲۴۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 28July 2017

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، جمعی از خادمان حرم امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در قالب کارون «زیر سایه خورشید» در جمع فرماندهان، کارکنان و سربازان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) حضور یافتند و با اهداء پرچم متبرک حرم رضوی (ع) و برگزاری مراسم معنوی، حال و هوای ملکوتی ویژه ای به این جمع بخشیدند.

سرهنگ «شمسعلی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) طی سخنانی در این مراسم با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، یاد و خاطره شهدای این عملیات و نیز شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و حضور خادمان و پرچم حرم امام رضا (ع) را موجب معنوی شدن فضای این پایگاه دانست.

مدیحه سرایی یکی از خادمان حرم رضوی (ع) با اشعاری پیرامون کرامات امام هشتم (ع) و تجلیل از فرماندهان نظامی استان از جمله بخش های این مراسم بود که با حضور «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، «فریدون حسنی جبلی» مسئول کانون بازنشستگان ارتش و فرماندهان و مسئولان و مدیران عقیدتی سیاسی یگان های ارتش مستقر در قم و مسئولان هیئت رزمندگان اسلام استان قم برگزار شد.

به گفته «احمد فقیهی» مسئول اجرایی کاروان زیر سایه خورشید، امسال دهمین سال برگزاری جشن های دهه کرامت در ایران و بیش از هزار شهر جهان و چهارمین سال اجرای برنامه های کاروان «زیر سایه خورشید» است که در قم و در محافل و مجالس مختلف از جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا، حضور در بیوت علما و نمازهای جمعه و دیگر مراکز، به همت هیئت رزمندگان اسلام استان برگزار می شود.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار