دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

سران عرب نقشی در برداشته شدن گیت‌های الکترونیکی نداشتند

یک رسانه عرب زبان با اشاره به مواضعی که از سوی برخی همپیمانان صهیونیست‌ها درباره ایفای نقش در برداشته شدن گیت‌های الکترونیکی مسجدالاقصی اتخاذ می‌شود، آن را به باد انتقاد گرفت.
کد خبر: ۲۴۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ - 28July 2017
سران عرب نقشی در برداشته شدن گیت های الکترونیکی نداشتند

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، رای الیوم در مطلبی با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در برابر صهیونیست ها در موضوع مسجد الاقصی و وادار کردن آنها به عقب نشینی آورده است: بسیاری از نقش خود در تحقق پپروزی بزرگ در قدس اشغالی سخن می گویند و اینکه در برداشته شدن گیت های الکترونیکی کار گذاشته شده از سوی اسرائیلی ها برای جاسوسی از نمازگزاران نقش داشته اند از جمله تشکیلات خودگردان و پادشاه سعودی و در نهایت اردن.

این رسانه می نویسد: ما با صدای بلند اعلام می کنیم که این پیروزی از آن کسانی است که با شجاعت تمام ایستادگی کردند و زیر بار راه های میانه نرفتند و با نظامیان اشغالگر و ادوات سرکوب آنها به مقابله برخاستند. کسانی که کاری انجام دادند که رهبران عرب و ارتش های آن فاقد توان آن هستند. کسانی که برای دفاع از قدس و هویت اسلامی آن جانفشانی کردند مرابطون(معتکفین) و قهرمانان زن، مرد، جوان و نوجوان هستند که نتانیاهو زورگو و مغرور و تروریست را وادار به عقب نشینی از تصمیمات و مواضع تروریستی اش کردند و مسجد الاقصی را از گیت های الکترونیکی و موانع نظامیان نتانیاهو آزاد کردند.

رای الیوم گزارش داد: کسانی که شکست خوردند یا نشست همبستگی وزیران خارج عرب در اتحادیه خوار و منزوی و به حاشیه رانده شد عرب را به شکست کشاندند حق ندارند که درباره مسجد الاقصی یا قدس اشغالی موضع گیری کنند و مدعی پیروزی شوند یا در پشت آن قرار گیرند و یا با مرابطون شریک شوند. اگر محاصره الکترونیکی و نظامی برداشته شده به سبب آمریکا و دخالت آن یا نتیجه تماس این رهبر یا آن رهبر نیست و نتیجه فراری دادن تروریست قاتل و از اعضای سفارت اسرائیل در امان از سوی مقامات اردنی نیست بلکه به سبب ایستادگی قهرمانانه قدس و مدافعین آن و کرامت و مقدسات و خون آنها و آمادگی برای مقاومت تا آخرین قطره خون است و نیز به سبب ترس آمریکا و اسرائیل و اعراب از انفجار بزرگ که در نتیجه انتفاضه کرامت علیه اشغالگران و اعراب سرسپرده رقم می خورد، بود.

این رسانه می نویسد: یک رهبر عرب هم این تروریسم اسرائیل در بیت المقدس و تعدی به مسجد الاقصی را محکوم نکرد و آن به علت ترس از خشم نتانیاهو دوستشان بود. یک بیانیه هم از سوی ائتلاف عربی یا اسلامی صادر نشد. مرابطون بیت المقدس به ائتلاف و ارتش ها و پایگاه های نظامی و هواپیماهای پیشرفته آمریکایی شما نیاز ندارند؛ هواپیماهایی که مردم یمن را می کشند.

شما در آزمون کرامت دوباره و سه باره و چهار باره رد شدید. قدس را به مردان آن بسپارید این خانه را به کسانی که با خون و جان حامی آن هستید بسپارید شما حرفی برای گفتن ندارید وجدان های شما خشکیده است البته اگر وجدانی باشد. حامیان قدس ایستادگی کردند و سجاده های نماز خود را کفن کردند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار