سردار جوانی:

سپاه پاسداران از عوامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه پاسداران یکی از عوامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی و نماد قدرت کشورمان است.
کد خبر: ۲۴۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ - 28July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «یدالله جوانی»، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی درباره هجمه تهدیدها علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران یکی از عوامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نماد قدرت کشورمان است.

وی افزود: در سال های گذشته سپاه پاسداران  به خوبی توانسته براساس رسالت و در چارچوب مأموریت ها، از انقلاب اسلامی ایران دفاع کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی ها قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار داده اند،عنوان داشت: استکبار درصدد این است تا با اعمال تحریم ها قدرت دفاعی کشورمان را به چالش کشانده و محدود کند.

سردار جوانی تاکید کرد: در یک دهه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه نفوذ جمهوری اسلامی ایران و به شکست رساندن تمامی طرح ها و برنامه های آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا  نقش موثری را ایفا کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکایی ها تحلیل شان این است که اگر بخواهند سلطه خودشان را در منطقه راهبردی غرب آسیا احیاء کنند باید نظام ایران را تغییر دهند؛ خاطر نشان کرد: آنها  این آرزو  را به گور می برند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار