از شبکه افق پخش می‌شود؛

روایت مبارزه گردان سیدالشهدا(ع) با داعش در عراق

سومین قسمت مستند «بدون مرز، عشق» با موضوع عملیات‌های گوناگون گردان سیدالشهدا(ع) علیه داعش در عراق، شنبه هفت مردادماه از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ - 29July 2017
روایت مبارزه گردان سیدالشهدا(ع) با داعش در عراقبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، زمانی که ارتش آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم و ساقط کردن رژیم صدام به عراق حمله کرد، مردم عراق گروه های مقاومت تشکیل دادند تا با متجاوزان مبارزه کنند زیرا می دانستند آمریکا نیامده که فقط صدام را نابود کند بلکه قصد ماندن دارد.

این گروه ها در آغاز چندان ماهیت خود را افشا نمی کردند و عملیات مخفیانه، بیشترین اقدامات آنها را تشکیل می داد ولی بعد از اینکه دولت جدید در عراق بر سر کار آمد و گروه های تکفیری و در رأس همه آنها داعش، ظهور و بروز یافتند، آشکارا به میدان آمدند و تکفیری ها را به مبارزه طلبیدند.

یکی از این گروه ها، گردان سیدالشهدا(ع) است که در خط مقدم مبارزه با داعش و سایر گروه های تروریستی قرار دارد.

مستند «بدون مرز، عشق» درباره همین گروه است؛ در این مستند با ابوزینب مسئول عملیات گردان سیدالشهدا(علیه السلام)، در منطقه سامرا همراه خواهیم شد، مردی که ایمان و ارادت او به آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی مشهود است.

علاوه بر این گزارشی از دو عملیات پاکسازی منطقه بنات الحسن و نهرالرصاصی، از نیروهای داعش ارائه خواهد شد؛ تصاویر مستند و مصاحبه با دبیرکل، فرمانده میدانی و مسئول مخابرات گردان سیدالشهدا(ع) بخش هایی از این مستند هستند.

سید هاشم موسوی تهیه کننده و وحید فراهانی کارگردان این مستند هستند.

سومین قسمت «بدون مرز، عشق» را می توانید شنبه ۷ مردادماه ساعت ۲۱:۰۰ و تکرار آن را ساعت ۸:۳۰ روز بعد از شبکه افق ببینید.
 
منبع: روابط عمومی شبکه افق
نظر شما
پربیننده ها