ترفند جالب شهید مدافع حرم برای پنهان کردن مجروحیتش از خانواده

زهرا رضایی همسر شهید مدافع حرم احمد گودرزی گفت: وقتی پرسیدم چرا اینقدر لباس می پوشی در جوابم گفت که سوریه هوا خیلی سرد است و ما چون آنجا مجبوریم چندلایه لباس بپوشیم عادت کرده ام. بعدا متوجه شدم قبل از آمدن به منزل مجروح شده بودند و حتی یک هفته در بیمارستان بقیه الله بستری بودند و چون زخمی بودند لباس زیاد می پوشیدند که من متوجه نشوم.
کد خبر: ۲۵۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 29July 2017
فرهنگسرای گلستان پیش قدم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم است
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همسر شهید مدافع حرم احمد گورزی در این مراسم با بیان اینکه 28 دی ماه سال 92 بود که بعد از کلی تلاش و نتیجه نگرفتن در مورد منصرف کردن احمدآقا ما ازدواج کردیم، گفت: دوست من همسر یکی از دوستان احمدآقا بودم و از طرف دیگر خانواده ما و احمدآقا با یکدیگر همسایه بودیم.

زهرا رضائی افزود: به همسر دوستشان پیام داده بودند که من از خانم رضائی خوشم می‌آید، در روزهای قبل از خواستگاری و آشنایی، ما شرط و شروط زیادی گذاشتیم و همه را پذیرفتند و گفتند «من همه شروط شما را می پذیریم اما یک شرط دارم می خواهم شرایط کاری و مأموریت های شغلی ام را تحمل کنید» من هم پذیرفتم.

وی با بیان اینکه روز خواستگاری تنها آمدند، اظهار داشت: می دانستم خانواده شان مخالف این ازدواج هستند و تمام تلاشم را کردم تا منصرفشان کنم از ازدواج باخودم، اما نشد و سرانجام گفتند من تا با شما ازدواج نکنم کوتاه نمی آیم.

رضائی عنوان کرد: مدتی که همسر شهید احمد گودرزی بودم، برایم مثل خواب و رویایی است که دیگر تکرار نمی شود. دفعه اولی که رفتند سوریه وقتی برگشتند در خانه لباس های ضخیم می پوشیدند، چند لایه لباس می پوشیدند در حالی که احمدآقا عادت به لباس پوشیدن زیاد نداشتند.

وی تصریح کرد: وقتی پرسیدم چرا اینقدر لباس می پوشی در جوابم گفت که سوریه هوا خیلی سرد است و ما چون آنجا مجبوریم چندلایه لباس بپوشیم عادت کرده ام. بعدا متوجه شدم قبل از آمدن به منزل مجروح شده بودند و حتی یک هفته در بیمارستان بقیه الله بستری بودند و چون زخمی بودند لباس زیاد می پوشیدند که من متوجه نشوم.

همسر شهید مدافع حرم احمد گورزی با بیان اینکه روزهای اول فکر می‌کردم شرایط کاری به همین مأموریت های اداری اتلاق می شود، ادامه داد: اولین بار که به من گفتند می خواهند بروند سوریه 3 ماه طول کشید، دفعه دوم به من گفتند برای آموزش 800 نفر نیرو می روند یزد که بعدا متوجه شدم با همان نیروهای فاطمیون اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خبر شهادتشان را به من نگفتند و کاملا اتفاقی متوجه شدم، گفت: با فرزندم که احمدآقا هیچ وقت ندیدش چون دو ماه بعد از اعزام دوم احمدآقا متولد شد، رفته بودم نزدیک خانه پدری‌شان، دیدم جمعی از اهالی محل مشکی پوشیده و عکس احمدآقا را چاپ کرده اند و می خواهند بروند منزل مادرشان تا خبر شهادت همسرم را بدهند که من متوجه شدم.

زهرا رضائی با تأکید بر اینکه روزهای بعد از شهید احمد گودرزی به ما خیلی سخت می گذرد، افزود: اصلا بین روزهای بودنش با نبودنش خیلی فرق است این روزها دلمان پر است و امیدمان کم شده است و زمانی که می بینم مراکز فرهنگی که مرکز توجه و حضور مردم هستند مثل فرهنگسرای گلستان برای خانواده شهدا ارزش قائل می شوند امید دوباره پیدا میکنم.

همسر شهید مدافع حرم احمد گودرزی با بیان اینکه مدتها بود که روحیه خوبی نداشتم و مراسم های زیادی دعوت می شوم اما انرژی خوبی نمی گرفتم، تصریح کرد: فرهنگسرای گلستان و مراسم تجلیلی که ترتیب داده بودند آنقدر خودمانی و صمیمانه بود که فراموش نمیکنم امیدی در دلم زنده شد و امیدوار شدم که همسران شهیدان و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است؛ خوشحالم فرهنگسرای گلستان پیشقدم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم است.

شهید مدافع حرم احمد گودرزی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اثنای انجام یکی از مأموریت‌های محوله، در تاریخ 17 اسفند سال 94 در کشور سوریه  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ویژه برنامه «در كوي نيكنامان» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار