فرماندار قم:

حرم 14 شهید گمنام قم سومین مکان زیارتی استان است

فرماندار قم با انتقاد از طولانی شدن روند جلسات پیگیری موزه و مرکز فرهنگی شهدای گمنام خضر نبی (ع) گفت: امیدواریم امسال سال بهره‌برداری از حرم شهدای گمنام به عنوان سومین مکان زیارتی قم باشد.
کد خبر: ۲۵۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 30July 2017
حرم 14 شهید گمنام قم سومین مکان زیارتی و دیدنی استان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «رضا سیار» فرماندار قم و رئیس هیئت امنای حرم شهدای بی‌نشان خضر نبی (ع) پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و بهسازی حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) در استانداری قم، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته جلسات متعددی درباره حرم 14 شهید گمنام برگزار شده اما هر جلسه به منظور تصمیم‌گیری برای یک مناسبت و مراسم خاصی بوده و نتیجه فراگیری به دست نیامده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم بومی قم و زائران استان از مراسم معنوی در حرم شهدای گمنام خضر نبی (ع) یادآور شد: این موضوع نشان می‌دهد که حرم مذکور می‌تواند یکی از نقاط زیارتی بعد از حرم مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به حساب آید.

سیار گفت: ضرورت دارد مشکلات و مخاطرات مسیر دسترسی به مسجد بالای کوه خضر نبی (ع) و همچنین لغزنده بودن مسیر مورد توجه و بهسازی قرار گیرد.

فرماندار قم با انتقاد از طولانی شدن روند برگزاری جلسات موزه و مرکز فرهنگی شهدای گمنام تاکید کرد: لازم است با زمان‌بندی و پیگیری مناسب، سال 96 را سال بهره‌برداری از منطقه بزرگ فرهنگی زیارتی خضر نبی (ع) قرار دهیم و بحث‌های کارشناسی را بدون اتلاف وقت و با مباحث اصولی و کاربردی قابل دستیبابی پیش ببریم.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار